Yükselen Trendlerden: Renkli Ombre / Colorful Ombre

by - 01:30

 Merhaba güzeller!

Son birkaç senedir saçlarda farklılık yaratmak aldı başını gidiyor. Bu farklılıkların en önde gelen trendlerinden biriyse ombrelerdi. Hatırlarsanız daha önce bu konuda Yükselen Trendlerden: Ombre Saçlar diye bir yazı paylaşmıştım. Daha sonra ise geçen ay kendi kendime yaptığım ombre deneyimimi Saçıma Nasıl Ombre Yaptım? diye bir yazıyla sizinle paylaşmıştım. Bütün bunların dışında renkli ombreler son zamanlarda en sık gördüğümüz şeylerden biri olunca bende sizinle bu yazıyı paylaşmak istedim...




Normal renklerle ombre yapmayı geçip renklerle ombre yapma olayına ne zaman geldik ben hala anlayamamış olsamda hoşuma gitmiyor desem yalan olur. Hoşuma gidiyor fakat bu görsellerde gördüğümüz tarzda olanlar! Yoksa o sokakta 15-16 yaşındaki kızların neyle yaptıkları belli olmayan yeşil, mavi vs. renkli ombremsi saç modelleri değil! Çok güzel görünen ama bir o kadarda tehlikeli olan birşey bu renkli ombreler. Nedenine gelecek olursak; rengi aktıktan sonra neye döneceğini bilememeniz. Mesela lisedeyken saçlarımın içte kalan alt kısımlarına sol altta gördüğünüz o patlıcan moruna boyamıştım ve sıkılıpta saçımdan akmasını beklediğim süre zarfında saçımın nerdeyse girmediği renk kalmadı! O bekleyiş sürecim resmen beni boyadan soğuttu. O yüzden renkli ombre yaptırmak istiyorsanız kuaförünüzü ve renginizi iyi seçin. Haa son olarakta illa yaptırmak istiyorsanızda bence normal saç boyası yerine  farklı renk seçenekleri olan geçici boyalar varya işte onlarla yapın yada deneyin. Kylie Jenner'ın önderliğinde yükselen bir trend haline gelen bu renkli ombreleri çoook beğeniyor olmama rağmen uzak durmakta kararlıyım. Siz ne düşünüyorsunuz renkli ombreler hakkında? Sizde beğeniyor musunuz? Sizin fikirlerinizide mutlaka duymak isterim...


Kaynak:Tumblr






You May Also Like

6 Yorum

  1. simdilik guzel gorunuyor ama trend sona erince ne dusunecegiz bende merak ediyorum canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe dimi? "Tam bir çılgınlıktı" gibi cümleler duyacağımızdan eminim. :)

      Sil
  2. Başlığı gördüm aklıma ilk Kylie Jenner geldi sen de yazmışsın zaten. Biraz cesur olmak gerek böyle renkli yapabilmek için o da bende yok :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım biraz cesur olmak lazım. Bende bu konuda sıkıntı yokta sonrasında saçımın alacağı o renk skalasından korkuyorum hihih :)

      Sil
  3. Hepsi çok güzel ama yapmak cesaret ister :)

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡