Mira'nın Gelinliği

by - 01:30

 Merhabalaarrr!

Medcezir, uzun zamandır takip etmediğim arada denk gelirsem izlediğim bir dizi haline geldi. Mesela ilk sezon öğrenci evimizde TV olmamasına rağmen internetten canlı izlerdim yada kaçırdığım bölümü mutlaka izlerdim falan ama onlar uzatmak için çabaladıkça bende soğudum ve izlemez oldum. Sizede öyle oldu mu? Tabii izlememem konulardan bihaber olduğum anlamına gelmiyor. :) Yeni bölümde gerçekleşecek olan Mira ve Yaman'ın düğününde Mira'nın gelinliğine bir göz atalım mı???




Serenay Sarıkaya'ya giydirilen balık modelli, derin göğüs ve sırt dekoltesi olan dantel işlemeli gelinlik Monique Lhuillier'in alt markası olan Bliss tasarımıymış. Bohem tarzda olan gelinliğe aynı havayı vermeye saçlarıyla devam etmişler. Örgülü saçları ve hafif makyajıyla tam bir bohem tarzda gelin olmuş. Ayrıca kumsal düğününede bu havası çok yakışmamış mı? Tabii bide Çağatay Ulusoy'un giydiği lacivert takımıda çok hoş görünüyor...



Buarada gelinlik Wakko Wedding'te satıştaymış. Fiyatıysa normalde 10.300TL'imiş fakat indirim fiyatıysa 7.210TL'imiş. Hem bir özel marka tasarımı hem en gözde markalardan birinin güvenilirliğine sahip olması açısından bakacak olursak acayip ucuz bir fiyatta değil mi? Yani bir Monique Lhuillier markasının güvencesinde olan gelinliği kim 10.000TL'ye alabileceğine inanabilir ki? Siz ne düşünüyorsunuz Mira'nın gelinliği hakkında? Sizde beğendiniz mi? Sizin fikirlerinizide mutlaka öğrenmek isterim...



Kaynak:InStyle





You May Also Like

4 Yorum

  1. Gerçekten çok başarılı bir gelinlik, nitekim saçları da. Ama ben gelinliğin fiyatını çok pahalı buldum sırf tasarımcı elinden çıktı diye dümdüz hiç bir ekstrası olmayan gelinliğin bu kadar pahalı olması saçma bence :). Yazınız çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelinliğin fiyatı markasına ve işçiliğine göre gayet makul diye düşünüyorum. Çünkü gerçekten iyi ve pahalı bir marka. Bide tabii gelinliğin değeri o kadar olmasada işçilik ve marka değeri parasını yüksek tuttuğundan fiyatta öyle çıkıyor. Buarada çok teşekkür ederim :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡