Kırmızı Halı: Cannes Film Festival 2015 #Day3

by - 01:30

 Merhabalaarrr!

Cannes Film Festivali'nin bu yılki kırmızı halısını gün gün takipteyim. Sizinlede beğendiğim yada beğenmediğim kısacası dikkatimi çeken ünlülerin kıyafetlerini paylaşıyorum. Kırmızı Halı: Cannes Film Festival 2015  #Day1 ve Kırmızı Halı: Cannes Film Festival 2015 #Day2 olarak ilk iki günü incelemiştik...


Emma Stone yeni filmi 'Irretional Man'in gündüz etkinliğinde siyah renkli omuzları, kolları ve göğüs kısmı dantelle kaplı, etek kısmı tülle kabarık havası verilmiş olan bu Oscar De La Renta elbiseyi tercih etmiş. Akşamki galada ise sade, üzeri tülle kaplı vücuda oturan bu Christian Dior Couture elbiseyi tercih etmiş. Açıkcası etkinlikteki kıyafetini daha çok beğendim...



 Cherly Fernandez-Versini ise pudra rengi gögüs kısmı taşlarla işlenmiş, derin yırtmacı ve uzun kuyruğu olan bu Ralph & Russo elbiseyi giymeyi tercih etmiş...

Marie Gillain ise kolları uzun olan modeli kısa siyah, üzeri çiçek deseleriyle süslenen bir Elie Saab elbiseyi giymiş. İlk gördüğümde düşündüğüm şey 'Hmmmmm' oldu. Beğenmedim yani ne bileyim Elie Saab'da olsa beğenmedim. Siz beğendiniz mi???



 Lea Seydoux ise yeni filmi 'The Lobster'ın gündüz etlinliğinde siyah saçma bir Prada elbise giymiş. Allah aşkına bu elbisenin neresini beğendide giydi bir anlam veremedim...
Akşamki gala ise buz mavisi, dümdüz elbisenin üzerine farklı bir bluz giymiş hatta etek-bluz havası katılmış bir Miu Miu elbise giymiş. Bu kızı yorumsuz bırakıp hemen geçmek istiyorum...



Rachel Weisz oyunculuğunu çok beğendiğim birisidir. Aynı filmin gündüz etkinliğinde siyah, değişik göğüs dekolteli, askılı bir Narciso Rodriguez tulum giymeyi tercih etmiş. Çok hoş görünüyor...
Akşamki galada ise beyaz, kolları uzun ve üzeri taşlarla işlenmiş, göğüs penceresi olan bu Louis Vuitton elbiseyi giymiş. Olduğundan yaşlı gösterdiğini düşünüyorum. Gündüz ne kadar klas ve fresh havası varsa akşamda bir o kadar bayağı olmuş...


Festivalin 3. günüde işte bu şekilde katılımlarla geçmiş. Siz 3. gün hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizin en çok beğendiğiniz yada beğenmediğiniz isimler hangileri oldu? Sizin görüşlerinizide mutlaka duymak isterim...


Kaynak:RCFA






You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡