Dergi Kapakları: Mayıs 2015

by - 01:30

 Merhaba güzeller!

Yepyeni bir dergi kapakları yazısında buluşma zamanımız gelmiştide geçiyordu bile! Bu ayı biraz sonundan yakaladım ve yazıyı anca hazırlayabildim. Cosmopolitan ABD'nin kapağında güzel, tatlış oyuncu Reese Witherspoon varmış...



 Elle Hindistan'ın kapağında Anushka Sharma, Vogue Hindistan'ın kapağındaysa Sonakshi Sinha varmış. Hintli kadınlara ve güzelliklerine bayılıyorum!



 Cosmopolitan İtalya'nın kapağında seksapalitesi yüksek dozda olarak poz veren Madonna, Harper's Bazaar Sırbistan'ın kapağında Ana Ivanovic, Vanity Fair'in kapağındaysa Sofia Vergara varmış...



 Maria Claire'in kapağında ise sarışın rapci Iggy Azalea varmış. Artık onu duymayan kalmamıştır diye düşünüyorum. Eğer onu ilk defa görüyorsanız ve 'sarışın, geniş kalçalı, seksi biri nasıl rapci olabilir' demeyin valla çokta güzel oluyor...




ALL'un kapağında oyuncu Merve Boluğur, InStyle'ın kapağında oyuncu Sedef Avcı, Unspoken'ın kapağında oyuncu Nur Fettahoğlu, Elele'nin kapağındaysa yine oyuncu Ezgi Mola, Cosmopolitan'ın kapağında efsane şarkıcı Madonna varmış...


Görseller Google'dan Alıntıdır.

***


Ben bu ay Reese Witherspoon, Madonna vee Sofia Vergara'nın olduğu kapakları beğendim. Siz bu ayki kapaklardan hangilerini beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin fikirlerinizide duymayı çok isterim...




You May Also Like

6 Yorum

  1. Sofia Vergara kadın gibi kadın, içlerinden en çok beğendiğim kapak onunki oldu <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aay dimi? Bencede canım kadın gibi kadın ya Sofia Vergara! :)

      Sil
  2. nur ile sedef avcıyı hiç beğenmedim, zaten nur fettahoğlunu hiç sevemiyorum nedense :) ama ezgi mola ballı kaymaklı şeker çok seviyorum kendisini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa Ezgi Mola'yı bende seviyorum. Çok sempatik ya her haliyle :)

      Sil
  3. Ben de Reese' liyi beğendim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadın her daim güzel ve genç kalacak olanlardan nasıl beğenilmesin ki :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡