Kurt Geiger Bond Pumps

01:30

 Merhaba güzeller!

Bugün sizlere bir arzu nesnesi olan ürünü tanıtacağım. Sizin içinde aynı şey geçerli olur mu bilmiyorumda ünlülerinde vazgeçilmezi olan bu ayakkabıları biraz inceleyelim istedim. Kurt Geiger markasının Bond ayakkabılarının sivri uçlu, ayak dekolteli yani yan kısımları hafif açık olan ve topuğu ince bir demirden oluşan modeli var. Çeşitli desen, renk ve dokuda modelleri var. Modellerin fiyatları desen ve rengine göre 150-550$ arasında değişiyor. Daha detaylı incelemek isterseniz KurtGeiger.com'a bir uğrayın. Benim favorilerimi merak ediyorsanız buyrun bakalım...




 Ön kısmı pullu arkası desenli olan modeli ve tabii ki pembesi ennn beğendiklerim oldu. Fiyatları göz önüne alınınca pek alınası değiller ama modelleri mükemmel değil mi? Zaten öyle olmasa modeli bu kadar çok taklit edilmezdi...



Nina Dobrev - Louise Roe - Eva Mendes - Emily Blunt - Sandra Bullock



***


İşteee böyle bir modeli bugün size tanıtmak istedim. Mükemmel bir modeli olduğunu düşünüyorum. Siz nasıl buldunuz Bond modelini? Siz ne düşünüyorsunuz? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...






You Might Also Like

8 Yorum

  1. bu aralar stiletto kelimesini bile duymak istemesem de çok güzel geldiler:))) pembeye özellikle bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa dimi tatlım pembesi çok şeker görünüyor. :)

      Sil
  2. Ucu yanar dönerli olanda tam bir deniz kızı havası var, bayıldım *_*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vurdu ve gol oldu :D Tanımlama mükemmel. :)
      Bende bir onu bide pembeyi çok beğendim canımcım. <3

      Sil
  3. Pembe gerçekten çok güzelmiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa dimi? Modele çok yakışan bir pembe tonu bulmuşlar. Benimde çok hoşuma gitti :)

      Sil
  4. Sexy heels!

    Hugs from Athens :)

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡

Bu Blogda Ara

Yazarkafe

Bumerang - Yazarkafe

BenMODA