Kırmızı Halı: Azra Akın'ın Cannes Film Festivali 2015 Kıyafeti

by - 01:30

 Merhabalar!

68. Cannes Film Festivaline bu sene L'oreal Paris markasının güzellik elçisi olarak giden Türk ünlülerden en son katılanı Azra Akın'dı. 'Sicario' filminin gösterimine katılmış. Eski Türkiye ve Dünya güzeli Azra Akın'ında poz vermeleri, giyimi, tavırları, havası bildiğin ordaki celebrity'ler gibi değil mi? Hadi gelin bide kırmızı halı kıyafetine bakalım...



Azra Akın uzun, gümüş rengi (lame rengi) derin göğüs ve sırt dekoltesi olan bu Kaufman Franco elbisesini ona çok yakıştırdım. Saç rengininde tonunu tam olarak bilemesemde kıyafetinin rengiyle uyum içinde olmuş. Saçının modelini, makyajını vs. baya beğendim. Bu sene ülkemizden bizi temsil etmek için giden bütün güzellik elçileri sade ve hoş bir görünüm sergilediler değil mi? Buarada siz ne düşünüyorsunuz? Siz Azra Akın'ın kırmızı halı kıyafetini nasıl buldunuz? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...



Kaynak:L'oreal Paris





You May Also Like

6 Yorum

  1. Farkli bir havasi var. Yakisiyor :)

    YanıtlaSil
  2. tarzını beğeniyorum ama saç rengine gözüm bir alışamadı gitti =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa aynen bende koyu saç rengine öyle bir alışmışım ki bu rengi biraz garipsiyorum. :)

      Sil
  3. Elbise çok ön planda olduğu için makyajın çok sade olmasını mantıklı buldum, herkes aslında bir kırmızı ruj olsaydı falan diye yazdı hep instagramda ama bence güzel, yalnız yine de birşey eksik ama ne bilemiyorum, bi eksiklik var gibi...
    (İştebenimstilim yorumcusu konuştu hahahahhahah )
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok bencede böyle güzel olmuş. :)
      Ahahaahha değerli yorumlarınız için teşekkürler sayın yorumcu :))
      Sevgiler

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡