Yakı(şık)lı: Michael Steger

by - 00:05

Uzun bir aradan sonra size bir yakışıklıdan bahsetmek istedim. 90210 dizisini bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. Tıpkı The O.C gibi bir gençlik dizisidir yani ülkemize uyarlanan Medcezir gibi bir dizi diyelim. 27 Mayıs 1980 doğumlu Amerikalı oyuncu Michael Steger 90210 dizisinde Navid Shirazi karakterini canlandırıyor. Ben dizinin 2 sezonunu izlemiştim nedense uzun zamandır izlemiyorum ama Michael Steger izlerken en beğendiğim oyunculardan biriydi...


2008 yılından beri çekilen dizi 5. sezon finalini yapmış bulunmakta haliyle oyuncularda sürekli setlerde oluyormuş. Michael Steger'da günlük hayatı setlerde geçen biriymiş haa eğer dışarı çıkacaksada mutlaka yanında eşi oluyormuş bunuda öğrenmiş olduk...


Michael Steger'ın nerdeyse hiç yalnız fotoğrafı yok gibi birşey! Tıpkı Paul ve Torrey gibi sanki yapışık ikizmişler gibi ortalıktalarmış amaaa sonları onlarınki gibi olmasında. :D Eşi Brandee Tucker'da bir oyuncuymuş hatta ikisi aynı yaştalarmış ama bana Brandee sanki daha yaşlıymış gibi geldi...


 Her an her dakika yanyana olduklarından galalarda, davetlerde, kırmızı halılarda vs. hep birlikte görüntülerniyorlarmış. Aslında hemen hemen her etkinlikte birazda  uyumlu giyinmeye çalışıyorlarmış baksanıza...


Tabi arada eşi Brandee yalnız bıraktığında Michael yalnızda poz vermiş. İşte bunlarda o nadir ve ender anlardan arta kalan bir kaç kare. O kırmızı deri ceketine bayıldım! 


Son olarakta yazıma bu fotoğrafla son vermek istedim. Şirin görünüyorlar tamam ama bana nedense bütün fotoğraflarda Brandee, Michael'ın yanında çok yaşlı kalıyormuş gibi geliyor. Sizcede öyle mi???


***



90210 dizisiyle yıldızı parlayan ve genelde herkesin onu Navid Shirazi karakteriyle tanıdığı Michael Steger hakkında benim size söyleyeceklerim şimdilik bu kadar. Sizde 90210 dizisini izlediniz mi yada izliyor musunuz? Michael Steger hakkındaki düşünlerinizi benimlede paylaşırsanız çok mutlu olurum...



Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

2 Yorum

  1. ya ben kaç zamandır yazamıyorum gizemim biliyorum ihmal ettim ama...inanki dersler ve iş güç....neyse gelelim konuya ben bu yakışıklıya ölüürüm amaa <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aay kıyamam bebeğim açıklamada yapmışsın. :)
      Bende seviyorum bu yakışıklıyı ya <3 :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡