Dizi Tavsiyesi: The O.C

by - 00:05

Merhaba Canlarım!

The O.C dizisini bilmeyen yoktur diye düşünüyorum ama yinede bilmeyenler varsa diye kısa bir tanıtımını yapmak istedim size. The O.C aslında eski bir dizi ama yinede her dönem izlenmeye değer bir eser bence. Gossip Girl dizisine aşık olmayan yoktur heralde değil mi? Eee o zaman size şunu söyleyeyim; Gossip Girl'ün yapımcıları ona başlamadan önce The O.C'yi yapıyordular! İlk başta bu nedenden dolayı bile izlemeyenlerin izleyebilir kıvama geldiğini düşünüyorum...



Konusuna gelecek olursakta; Orange County'de yaşayan zengin gençlerin ve ailelerinin hayatlarının üzerinde ileriyorlar. Dizi 2003-2007 yıllarında 4 sezon olarak çekildi. Oyuncu kadrosu kesinlikle mükemmeldi. Dizide Seth ve Summer'ın aşkına aşık olacaksınız, garantisini veriyorum! Ryan ve Marissa'nınkininde onlardan altta kalır yanı yok hani. Hele öyle sahneler varki bakın nerdeyse 7 yıl olmasına rağmen hala aklımdan çıkmıyor! Dahada fazla detay vermek istemiyorum çünkü izlemeniz daha doğru anlamanıza yardımcı olur...


Gelelim bu yazıyı hazırlamamın nedeni olan olaya; Star'da Medcezir diye bir dizi başlıyormuş görmeyen kalmamıştır heralde değil mi? Bangır bangır reklamını yapıyorlar ama asıl olay bu dizininde bir uyarlama olması. İşte dizi daha tam başlamadan önce orjinal hali olan The O.C'yi belki izlemek istersiniz diye düşündüm...


Yıllar önce izlemiş olmama rağmen yine yeni yeniden hiç bıkıp usanmadan izleyeceğim dizilerden biri olan The O.C'nin bizim ülke standartlarına uyarlaması olan Medcezir'i merak eden kesimdenim. Bakalım nasıl olacak??? Buarada sizde The O.C hayranlarından mısınız? 




Kendinize iyi bakın...    :)


You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡