Değişik Bir Keşif #9

by - 02:50

Uzun zamandır değişik bir keşif yazısı yazmadığımı fark ettim. Tabi hemen bunu telafi etmek istiyorum. Şimdi sizinle paylaşacağım çalışmanın görseli şort üzerinde yapılmış. Kış aylarının geldiğide düşünülürse şort şimdilik işimize yaramaz onun yerine eğer çalışma sizinde hoşunuza giderse belki kotlarınızın yada renkli pantolonlarınızın üzerinde denemek istersiniz diye düşündüm ve paylaşmaya karar verdim...



Kaynak:Beautifulshoes.org



Gerekli Malzemeler: Şort yada pantolonKağıt, kalem, maket bıçağı, keçeli kalem yada kumaş boyama kalemi.


Yapılışı: Kağıdın üzerine leopar deseni çizilir ve ardından maket bıçağıyla desenin şekilleri kesilir. Deseni ortaya çıkan kağıt kalıp olarak kullanılır ve istenildiği sıklıkta boyanacak parçanın üzerine keçeli kalemle yada kumaş boyama kalemiyle desen verilir.




Benim çok hoşuma giden bir çalışma oldu. Çok canımın sıkıldığı bir gün yapmayı planladığım DIY çalışmalarının arasında şimdiden yerini aldı. Siz nasıl buldunuz? Sizde beğendiniz mi? 


You May Also Like

2 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡