Aydınlatıcı Kullanma Sanatı

by - 00:05

Merhaba güzellikler!

İtiraf ediyorum aydınlatıcı kullanmaya bende daha yeni başladım. Çok geniş zamanla yaptığım makyajlarımda kullanıyorum. Zaten her gün makyaj yapan biride değilimdir. Uygulamaya başlamadan önce biraz endişeliydim yapamam diye ama endişelenmeme hiç gerek yokmuş öğrenmiş oldum. Neyse gelelim benim aydınlatıcı uygulamayı nasıl öğrendiğime ve uyguladığıma...  :)




Bilgi vermek amacıyla Blake Lively'yi konu mankenim yaptım hihi. :)  Biraz acemice çizdiğim bölgeler bizim aydınlatıcılarımızı uygulayacağımız yerler oluyor...


Google görsellerden bulduğum bu resimse daha profesyonelce anlatıyor bize aydınlatıcıları kullanacağımız bölgelerimizi. Kısaca anlatmam gerekirse;

1. Adım: Aydınlatıcımızı alnımızın ortasına üçgen şeklinde uygulayalım.

2. Adım: Burnumuzun üzerine düz çizgi şeklinde uygulayalım.

3. Adım: Gözaltlarımızın hizasına uygulayalım.

4. Adım: Çene çukurumuza uygulayalım.

5. Adım: Dudağımızın kıvrımına uygulayalım.



***


Ben aydınlatıcı kullanmayı tam olarak böyle resimler yada fotoğraflar sayesinde değilde daha çok çeşitli videolar sayesinde öğrendim. Ünlü makyaj sanatçısı Hakan Kültür'ün Elle dergisinin sitesindeki Elle TV bölümü için özel olarak yaptığı kısa video sayesinde bilgilerimi pekiştirdim! Videoyu eklemeyi bir türlü beceremediğmden size linki vermek zorundayım. :(  Mutlaka sizde izlemelisiniz o videoyu! Krem, likit ve toz aydınlatıcıların nasıl uygulandığını anlatan videoyu izlemek için tıklayınız. 
Umarım işinize yarar bilgiler verebilmişimdir.



Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

6 Yorum

  1. merhaba canımm.. öncelikle iyi bayramlar..
    valla ne yalan söyleyeyim bende kaş altı ve göz altı hariç hiçbir yerde aydınlatıcı uygulamıyorum..
    hele dudak kıvrımı bölgesi kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi :))
    ben biraz doğaçlama makyaj yapanlardanım galiba :))
    videoyu izleyeceğim şimdi, akıl akıldan üstündür biraz bişiler öğreneyim..
    öptüm şeker seni :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Idil ablacığım, iyi bayramlar :)
      Sen yine iyisin, ben hiç uygulamayı bilmiyordum ama böyle videolar izledikçe ufak ufak bişeyler kapıyorum hihi :) Işine yarayacaksa yazdığım şey ne mutlu bana. Çok öptüm. :* :)

      Sil
  2. çok teşekkür ederim, benim için çok yararlı oldu

    YanıtlaSil
  3. Merhaba , bir sorum olacak aydınlatıcıyı makyajı tamamen bitirdikten sonra mı uyguluyoruz yoksa öncesinde mi ?
    Bu arada takibe aldım sizi , benim bloğuma da beklerim.Sevgilerimle...
    www.grilady.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj bittikten sonra en son adım olarak uyguluyorum. :)
      Tabiiki geliyorum blogunuza. :))

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡