Bumerang Ödüllerinde 'En Çalışkan Blog' Adayıyım

by - 13:52

Merhaba canlarım!

Uzun zamandır sabırsızlıkla beklediğim Bumerang ödüllerine katılım kabul edilmeye başlandığında tereddüt ettim acaba katılsam mı diye ama sonradan bir cesaretle başvurdum! Onaylanma sürecine girdikten sonra pazartesi günü başvurumun kabul olduğu maili gelmişti ama ben size anca şimdi duyurabiliyorum...




Öyle fazla bir iddaam yok hani birinci olurum falan diye sadece ilk 10'a bile girsem ve sizin gibi bir kaç okur daha edinsem yeterde artar bile bana. :) Tabi bunu sizin desteğinizle yapabilirim. Nasıl destek olabiliriz diye düşünüyorsanız Bumerang ödüllerinde destek SMS yoluyla (tamamen ücretsiz ve sonradan reklam vs. gibi mesajlarla rahatsız edilmeyeceğiniz şekilde) veriliyor. Bana oy vermek için buraya tıklayınız. Telefonunuza gelen kodu kutucuğa giriyorsunuz ve bana oy vermiş oluyorsunuz...


Son oylama tarihi 11.11.2013'müş...



Eğer beni bu ödüle layık görüyorsanız ve 'En Çalışkan Blog'lardan biri olduğumu düşünüyorsanız oylarınızla, desteğinizle beni çok mutlu edersiniz...


Şimdiden bana oy veren, vermeyen herkese çok teşekkür ederim...  :)



Kendinize iyi bakın...   :)

You May Also Like

4 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡