Biscolata Aşkına

by - 00:05

             Bir önceki yazımın konusu tamamen erkeklerin değil biz kızlarında ilgisini çekiyordu fakat bu seferkisi tamamen kızlara has bi bomba olacağa benziyor. Kendilerini kıyaslamaktan pek hoşlanmadıkları için erkekler pek okumasada olur bu yazıyı... Haa ama yok illa ben okucam merak ettim diyenlerde varsa buyrun başlıyoruz...   :)

            Şunu söylemeliyimki o reklamların yayınlamaya başlamasıyla birlikte yeni bir devir açıldı denebilir. Biz kızlarda tamam Victoria Secret'ın meleklerini beğeniyoruz yalan değil ama içten içe onları kıskanıyorduk. Artı birde sevgilinmiş,arkadaşınmış falanda beğeniyor ve konuşup duruyorlardı onları gelde sinir olma bu işe arkadaş.  Ama neyse ki kızların imdadına Biscolata yetişti. 


          Biscolata Erkekleri ortaya çıkmadan önce sadece biz kıskanıyorduk erkekleri ama şimdi durum eşitlendi artık onlarında imrenip kıskanabilecekleri birileri olduğunu kanıtladı sağolsun Biscolata.  Eveeetttt, geellll geellll ablaaaa başlıyoruuummmm anlatmaya ama dur gelmeden bir peçete al lazım olcak...  :)


        
         Herşey bu reklamla başladı... Onlar Biscolata'nın yeni ürünü Pia'yı tanıtmak istediler ama kendileri daha çok ön plana çıktılar... Herşey tam bir hayal gibi tropik ada, masmavi deniz, yakışıklı erkekler... 




           Eminimki bu reklamı düşünen reklamcı bile bu kadar ses getirebileceklerini tahmin edemezdi...  :)   Kalbiniz buna bile zor dayandıysa ve daha fazlasına dayanamayacaksa yazıyı okumaya devam etmeyin derim...  :)



        Biscolata kalkmış karar vermiş bu taş erkeklerle bir 2013 yılı takvimi hazırlamaya. Tamam bunda bi sakınca yok tabiki çok mutlu oluruz ama be kardeşim takvim yapmaya karar veriyorsunda neden 150 adet sınır koyuyorsun demezler mi adama? Derleerrr baak ben dedim. Yazıklar olsun sizeee... İnsan sevabına öğrencilere dağtırdı bu takvimlerden bee öğrenciyiz sonuçta paramız hep azdır bizim... 





   Birazda kendileri hakkında bilgi vermeliyim diye düşünüyorum. Ne dersiniz?

  Carlos Martin: 33 yaşında bir ispanyol ve en meşhurlarıymış bu erkeklerin.
  
  Bruno Soara Amaro: 27 yaşında bir brezilyalıymış. Reklamcılık okumuş ama 6 yıldır modellik ve oyunculuk yapıyormuş. Haa birde tam bir ana kuzusuymuş benden söylemesi.
  
 Cedric Francis Patrick Denuwelaere: 10 yıldır modellik yapıyormuş. Tıp okurken bir arkadaşına destek olmak amacıyla seçmelere gitmiş ve onu seçmişler arkadaşı yerine.
  
 Kristopher Kranz: 27 yaşında bir amerikalı ve bahçeye çim ekerken keşfedilmiş.
  
 Mariano Nicolas Mazzini: 30 yaşında bir Arjantinliymiş. Tango seviyormuş. Kendisini tutkulu ve romantik biri olarak tanımlıyormuş.







        Söyleyeceklerimi bitirmeden önce hepinizi tebrik ediyorum bu yazıyı sonuna kadar okuyabildiğiniz için. Artık devir karşı cinse ''Sizin Victoria Secret melekleriniz varsa bizimde Biskolata erkeklerimiz var'' deme devri oldu çıktı arkadaş. Birde video paylaştım sizlere yeni yıl hediyemi şimdiden vermek istedim. Meğersem bizim Biscolata erkekleride yeni yılda Cnbc-e'de Victoria Secret'ın meleklerini yalnız bırakmayıp bizlere göz ziyafeti yaşatıcaklarmış... Haa bişey daha yazının başında yanınıza peçete alın lazım olcak demiştim ya işte şimdi onu kullanma zamanı. Artık ağzınızın akan sularını silebilirsiniz... 


Şimdiden Yeni Yılınız Kutlu olsun...



You May Also Like

2 Yorum

  1. bruno amaroya aşık oldum kendisini çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsine ayrı ayrı hayran kalınıyor zaten bencede haklısın yani bruno'ya aşık olmakta. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡