Odanızı neşelendirin

by - 23:51

             Tamam biliyoruz hepimiz öğrenciyiz dolayısıylada kiracıyız malum hep aynı evde oturma şansı çok azımıza nasip oluyor. O yüzdende eve fazla masraf yapmak falan filan istemiyor canımız yani en azından bizim evde bu durum geçerli...

             Şimdi size anlatmaya başlıcağım pratik ve çok kolay olan yöntemlerin ilkini diğer ev arkadaşım Burcucuk icat etti.  :)   Şimdi şu duvara,dolaplara falan yapıştırılan kaplama kağıtlarından lazım bize. Her yerde mutlaka vardır ama biz Balıkesir'de Herşey 1 TL'ye satılan bi dükkan var ordan aldık. Burada yaşayan herkes bilir özellikle biz öğrenciler müdavimiyiz orasının. 


           Kaplama kağıdını zevkinize göre seçin, 1 rulosu bana yetmişti zaten deminde bahsettiğim dükkandan anlayacağınız gibi fiyatıda 1 TL. Orası bizim cep dostumuz yahuu. :)  Haa buarada hazır ordan bahsediyorken şu tavana,duvara yapıştırılan karanlıkta parlayan fosforlu süslerdende orada var. Tabikisi 1 paketi onunda 1 tl.  :)


          Kaplama kağıdını odanızın kapısına istediğiniz gibi yapıştırabilirsiniz. Ben şahsen odamın kapısının sadece çerçeve kısmını kapladım. Ama Burcucuk kapısının tamamını kapladı. Bide o kapısının cam kısmına film afişi yapıştırdı. İnanın çok bal, şeker, pamuk helva oldu onun kapısıda. :)    Gelelim şu fosforlu süslere, onlarıda odanızda istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz. Örneğin Burcuyla biz tavana genelde kullanıldığı gibi yapıştırdık. Gece gece izlemesi çok hoş oluyor hele bide kulaklığınızı takıp müzik dinlerken onların parlamasını izlemesi ıııımmhhh harika oluyor tabi bunlar benim fikrim..   :)




           Birde şöyle bir alternatifimiz var hemen onuda anlatıyım sizlere. Bunda 2 yıl önce İstanbul'da pazardan tanesini 1,5 TL'ye alabildiğimiz duvar stickerları vardı. Balıkesirde ben bayaa araştırdım fakat hep çocuksu olanları yada tamamı renkli değişik olan stickerlardan var burda başka bulamadım bulduklarımında fiyatı 3,5 - 5 TL arası değişiyordu. Tamam pahalı değil normalde ama hiç biri tarzım değildi, içime sinmediler. 

         Hep aklımın bir köşesindeydiler ve araştırıyordum belki yenisi, farklısı gelmiştir falan diye. Neyse okulla birlikte biz 3-4 hafta önce İzmir'e Turizm Fuarına gittik. Tabi fuarı gezdikten sonra serbest zamanımızıda deli gibi yürüyerek biraz çarşı, mağaza gezerek geçirdik. Kemeraltı çarşısında tamda aradığımız gibi olan stickerlardan bulduk Burcucuklaaa... Hemde fiyatıda çok iyiydi sadece ve sadece 2,5 TL'cikti...  :)



       Tabii hemen atladık. Anında seçip aldık. Ben Paris temalı olanı aldım. Burcucukta romantik aşık kedicikleri aldı. Neyse aldığımızın ertesi günü hemencecik duvarlarımıza yapıstırdık onları. 




      Açıkcası biz çok memnunuz odalarımıza yaptığımız bu değişimlerden. Veee sonuçta  ortada yani... Tabiki zevkler ve renkler tartışılmaz ama bizim yaptıklarımızdan sizlerde fikir yürüterek daha iyilerini bile yapabilirsiniz... Sadece 4,5 TL harcayarak odanızın havasını sizlerde bizim gibi değiştirebilirsiniz. Nerelere harcamıyoruzki bu parayı bi kerede göz zevkiniz için harcayabilirsiniz...    Şimdiden kolay gelsin sizlere...   :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡