Hayallerimizin Gününün Seçimi

by - 14:11

              Her kızın mutlaka hayatında bir kez bile olsa düşünmüş olduğu konulardan biridir gelinlik seçimi bence. Bu konuda şu sıralar bereketli zamanlar yaşıyoruz açıkcası. Dizilerde,filmlerde olsun yada bizlerin anca televizyondan izleyebileceği gibi olan Kraliyet düğünleriyle falan hep görüyoruz masalsı düğünleri ve ateş pahası olan ama her görenin ağzının yarım metre açık kaldığı kişiye özel dikilen gelinlikleri... 

             Bu seferlik bu yazıda kendim için bir bencillik yapıcam ve size hastası olduğum 6 sezon boyunca durduraksızın izlediğim, final yaptığı aklıma geldikçe ağlıyacak gibi olduğum dizi Gossip Girl'den Blair Warldorf'un o unutulamaz Vera Wang tasarımı olan gelinliklerinden bahsediciğiiimmm...






           İlk başlarda Blair'i bu gelinlikle gördük fakat Chuck'la ilgili hatıraları Dan'in yanına gelmesi konuşmaları onu vazgeçirmeye çalışması falan filan olduktan sonra vazgeçti bu gelinlikten...



          Nalet Monaco Prensi Louis'le evlenirken düğünde giydiği gelinliğide buydu. Tabi yine Vera Wang imzalı olan bu gelinlikten tamamen sadelik ve şıklık akıyor resmen. Üstü tamamen tülle kaplı olan bu gelinlikte benim favorilerimdendir.


  
            Veee sırada tam bir masallardan fırlamış olan gelin ve düğünü var. Kate Middleton'ın gelinliğini şimdi kimse ''ıımmhh yok ben içimden benim olmasını istemedim'' falan demesin. Kim istemezki böyle bir güzellik,sadelik,şıklık abidesini yaaa tamam tamam ağzımın sularını sildim ve devam ediyorum anlatmaya...  Şimdik bu gelinlik Alexander McQueen marka, Sarah Burton imzalı. Keşke 2010'da Alexander McQueen intihar etmemiş olsaydıda tekrardan ününe ün kattığını, markasının harikalar yarattığını görseydi... 



          Megan Fox'un bu tamamen sadelikten oluşan gelinlik yerine kullandığı elbisesi ve 4 kişilik düğünü var. Çift 2004'te tanışmışlar, 2006'da nişanlanmışlar ve 2010'da da Hawaii'de evlendiler hatta bu yılda doğurdu ablamız... Ne kadar şirin olduklarını söylememe gerek yoktur heralde...  :)



           V yaka straplez mendil etek modelli bu gelinliği kimin tasarladığını bulamadım ama hoş durduğunu kimse inkar edemez...  2. resimdeki gelinlikse tabikisi her yerinden Elie Saab'ın elinin değdiğini belli etmiyor mu sizcedeee? Bu adam bir harikalar yaratıyor kesinlikle...



        Bu iki farklı tasarımda birer alternatiftir. Ama açıkçası benim aklım Elie Saab'ınkinde kaldı. Nerde kalmıştık haahhh evet ilk model kabarık dantelli bir model ki içimde dantele karşı nasıl bir sevgi olduğunu artık anlamışsınızdır.  :)     İkincisiyse yine V yaka straplez mendil etekli bir model. Bu pek benim tarzım değil ama belki sizinkidir bilemeyiz o yüzden farklı seçenekler arasında bu modelde...



       Eveeettttt geldik bir yazının daha sonuna malesefki... Elimden geldiğince size bilgiciklerimden aktarımlar yapmaya çalıştım... Her tasarım kendine özgüdür, her biri ayrı bir konsept taşır bunu unutmayalım... Umarım birgün işinize yarayabilecek bilgiler verebilmişimdir... :)

                                            Bir sonraki yazıda tekrar görüşmek üzere... 

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡