Yakı(şık)lı: James Franco

by - 00:30

 Merhaba güzellikler!

Bugün sizinle birlikte 19 Nisan 1978 doğumlu Amerikalı oyuncu James Franco'nun giyim tarzına biraz bakalım istedim. Asıl adı James Edward Franco olan oyuncu aynı zamanda film yapımcılığı, senaristlik, yönetmenlik, yazarlıkta yapıyormuş. Ben bu adamın coolluğuna hastayım tabi Hilal Cebeci kıvamında değil bu hayranlığım! Ama onu kamera önünde görmeyi seviyorum işte o yüzden bu yazıda ona yer vermek istedim. Hadi bakalım başlayalım... 

 James Franco günlük hayatında pekte özenli giyinenlerden değilmiş. Bana göre bazen baya paspal bir halde bile sokağa çıkıyormuş. Bazense normal halleriyle yakalanmış kameralara. Ama en iyisi sanırım davetlerdeki halleri...


Adamımız James sürekli seyahat eden biriymiş. O kadar çok havaalanında fotoğraflanmışki sanırsın orada yaşıyor. Tabi ben o fotoğrafların içinden eleye eleye bu kadara indirdim. Havaalanı stilide normal hayatında giydiklerinden pek farklı değilmiş. Bencede yolculuklarda en rahat nasıl olursa öyle giyinmeyi tercih etmekte haklılar, haklıyız...


James Franco'nun davetlere, galalara, etkinliklere vs. katıldığı halleride genelde bu şekildeymiş. Bence takım elbisenin tam anlamıyla yakıştığı sayılı insanlardan biride taa kendisidir! Buarada Hollywood'daki yıldızıylada çok hoş durmuyor mu?

 Az öncede söylediğim gibi takım elbiseyi hakkıyla taşıyanlardan biri değil mi. Şimdi kesinlikle sizde bana katılıyorsunuz değil mi???  :)


 Çokta eğlenceli bir kişiliği olduğunu düşünüyorum. Asi ama mükemmel fotoğrafçı Terry Richardson'ın objektifine verdiği bu pozlardanda eğlenceli biri olduğu belli değil mi?

Bunlarda kapaklarını süslediği bazı dergiler. Ben daha önce bu kapak fotoğraflarını hiç görmemiştim o yüzden özellikle bunları seçtim belki sizde görmemişsinizdir diye. Hepsinde de bambaşka karakterlere bürünmüş. Kısacası hepsini beğendim hihi :)



Son olarakta eğlenceli kişiliğini size bir kez daha göstermek istedim. Bence bu çok komik ve başarılı bir video olmuş! Neden bilmiyorum ama birara herkes gibi o da Justin Bieber'a ve şarkılarına takmış! Haliyle ortayada çok komik şeyler çıkmış. Video hakkındaki yorumlarınızı mutlaka öğrenmek istiyoruummm...  :)


Görseller Google'dan alıntıdır.

***

James Franco ve giyim tarzı benim gözümde işte bu şekildeydi. Kendisine son derece hayranım o yüzden objektif olamamış olabilirim ama valla objektif olmaya çalıştım, en azından denedim. Ayrıca oyunculuk yeteneğinide başarılı buluyorum. Peki siz nasıl buldunuz James Franco'nun giyim tarzını? Onu sizde seviyor musunuz? Hadi kızlar bu konu hakkındaki görüşlerinizi bekliyorum...



Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

4 Yorum

  1. Sevilmez miii bu adam <3 asikinim ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen haklısın Büşra'cım, hiç sevilmez miii bu adam hihi <3 :)

      Sil
  2. bu adam çok karizmatik yaa :))

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡