Modası Geldi: Black + Navy Blue

by - 00:30

Merhaba güzellikler!

Şu sıralara çok revaçta olan bir renk uyumundan size bahsetmek istedim. Sizi bilmiyorum ama ben yıllardır lacivert ve siyahı birbiriyle kombinlerim ve bu uyum benim çokta hoşuma gidiyor. Bu sene nedense birden aldı başını yürüdü bu renk uyumu ee hal böyle olunca bu uyumdan size bahsetmemek olmazdı değil mi?


 Black + Navy uyumunu tıpkı benim, sizin gibi beğenen o kadaarrr çok kişi, o kadaarrr çok kombin yapan varki hangilerini sizinle paylaşacağımı şaşırdım! Ama işte yine eleye eleye bu kombinlerde karar kıldım. Bu senenin son derece bayıldığım trendi deri eteklerle yada deri üstelerle lacivert parçaların kombinlenmesini çok seviyorum. (Kış geldi ben hala deri etek arayışındayım -_- ) Yüksek bel eteklerle crop topların, kalem eteklerin, asimetrik kesimli eteklerin vs. kısacası hepsinin içinde lacivert ve siyah renk uyumu barındıranı benim için makbuldür...


 Eee tabi hep etekle hayat geçmez. Hiç pantolon olmadan yaşayabilir miyiz? Ben sanmıyorum. Yine bu senenin çokça giyilen ve sevilen parçalarından biri olan cigarette pantolonlarlada çok kullanıyorlar bu renk uyumunu. Tabii oversize kabanlarıda unutmayalım. Sizin için seçtiğim bu kombinler umarım birazda olsa kendi kombinlerinizi yapmanıza yardımcı olabilir...



 Alexa Chung


Olivia Palermo - Maritsa - Julianne Hough


Anna Dello Russo  -  Ece Sükan  -  Nina Dobrev


Görseller:WhoWhatWear
        Pinterest


***


Umarım verdiğim bilgilerle size birazcıkda olsa yardımcı olabilmişimdir. Daha öncede söylediğim gibi ben bu renk uyumunu çok seviyorum. Elimden geldiğincede sık sık kombinlerime uygularım. Peki siz nasıl buldunuz yada buluyorsunuz bu renk uyumunu? Sizde kombinlerinize uygulayanlardan mısınız?
Sizin görüşlerinizi öğrenmek için sabırsızlanıyorum...


Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

4 Yorum

  1. ben de çok seviyorum bu iki rengi birlikte kullanmayı. her ne kadar teyzem yaşlı kadınlar gibi olmuşsun dese de vazgeçmiyorum ve bu yazıyla da teyzemin zevkinde sorun olduğunu anladım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha dimi bencede birbirine çok yakışan iki renk. Yok tatlım ya öyle deme kadınada hani çok koyu renk olduğundan boğucu geliyordur ona ondan öyle diyordur hihi :) :*

      Sil
  2. iki rengin uyumu çok hoşş bende bloğuma beklerim :) http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/11/essence-clear-fondoten.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi dimi bencede :)
      Tabiki hemen bakıyorum blogunada ^_^

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡