Elizabeth Banks in Elie Saab Couture

by - 00:30

Ülkemizde de vizyona girmeye hazırlanan The Hunger Games: Catching Fire (Açlık Oyunları: Ateşi Yakalamak) filminin çeşitli ülkelerde galaları yapıldı, yapılıyorda. Herkes ayrı şıktı tabi o galalarda ama bence Elizebeth Banks ayrı bir şeydi yaa tabi bunda Elie Saab elbiseleri giymesinin payı büyüktü!

  
 Elizabeth Banks Berlin'de yapılan ilk tanıtım galasına Elie Saab'ın Fall 2013 Couture koleksiyonundan bir parçayla katılmış. Bu kalp şeklindeki straplez dekolteli ve ışıltılı uzun elbisenin tasarımcısını bilmesem bile size kesinlikle bir Elie Saab olduğunu söyleyebilirdim. O kadar ezberledim yani onun tasarımlarını. Yılmadan usanmadan bekliyoum bir gün Elie Saab tasarımı bir elbise giymeyi...  :)



İkinci Elie Saab elbisesiyse yine Fall 2013 Couture koleksiyonundaki zümrüt yeşili rengindeki ışıltılı, V şeklinde dekolteli olan olmuş. Elbisenin altına yine aynı renkte olan Jimmy Choo'nun 'Freya' isimli topuklularını giymiş...


Son olarak Elizabeth Banks'in geçen sene Berlin'deki tanıtım galasında giydiği Elie Saab elbisesini size hatırlatmak istedim. Elie Saab'ın Spring 2012 koleksiyonuna ait olan bu elbise ortalığı ateş gibi yakmıyor mu???


Kaynak:RCFA

***

Hayatım boyunca tasarımlarına hayran kalacağıma emin olduğum biri Elie Saab! O kadar çok beğeniyorumki her yaptığı tasarımı, sanırım ona ve tasarımlarına olan hayranlığımı kelimelerle ifade edemem. Sizinde böyle delicesine hayran olduğunuz tasarımcılar var mı? Varsa kimler? Benimlede paylaşırsanız çok mutlu olurum böylece bende yeni birilerini keşfetmiş olurum. :)  Buarada Elie Saab'ı ve tasarımlarını siz nasıl buluyorsunuz? Sevenlerden misiniz sizde? Sizinde fikirlerinizi merak ediyorum...



Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

4 Yorum

  1. Cidden geçen seneki elbise muhteşemmiş..bu senekilerde ayrı güzel. Özellikle yeşilli olana bittim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaa. Bende hepsine bitmiş durumdayim hihi :)

      Sil
  2. çok asil çok zarif olmuş çok beğendim ben de cnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok zarif oluyor bu adamin eli neye değse cnm yaa :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡