Chanel: Blake Lively & Alexa Chung

by - 00:30

Sizi biraz eskilere götürmek istiyorum. Chanel'in Resort 2011 yılı koleksiyonuna ait olan bu mini elbise öyle hoşuma gitti ki anlatamam! Şans eseri bu elbiseye denk geldim. Biraz araştırdıktan sonra bir baktım o yıl farklı zamanlarda da olsa Blake Lively ve Alexa Chung bu elbiseyi giymişler. Hangisine daha çok yakışmış ben karar veremedim o yüzden siz bir bakıp karar verin istedim...



 Blake Lively, 2011 yılının temmuz ayında Twelve'in NYC galasına bu mini Chanel elbiseyle katılmış. (Blake Lively'nin stilini incelemek isterseniz tık tık.) Yalnız yıla dikkat eder misiniz lütfen? O zamanlar Gossip Girl daha devam ediyordu! Deli gibi acaba Gossip Girl kim, Dan'le Serena'nın yada Chuck ve Blair'in arası nasıl olacak vs. gibi sorularla beynimizi patlatıyorduk. :(  Anılarım depreşti. Çok özledim Gossip Girl'ü. :(  Sizde özleyenlerden misiniz?


Alexa Chung, 2011 yılının ekim ayında aynı Chanel elbiseyle Paris Fashion Week'e katılmış. Her zamanki sade ama gösterişli haliyle klasik Alexa olmuş. Buarada Alexa Chung'ın stilini incelediğimiz yazıyı eğer hala okumadıysanız buraya tıklayarak bir göz atmanızı öneririm...


***


Az öncede söylediğim gibi bu mini elbisenin hangisine daha çok yakıştığına ben karar veremedim. Ama elbisenin her detayına bayıldım! Özellikle sırt dekoltesi çok güzel değil mi?? Bakalım siz hangisini seçeceksiniz? Yorumlarınızı ve seçiminizi banada söylemeyi unutmayın olur mu canlarım...


Kendinize iyi bakın...   :)

You May Also Like

2 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡