Kim Kardashian'ın Dolce & Gabbana Elbisesi

by - 00:05

 Merhaba güzellikler!

Kim Kardashian geçen akşam Jay Leno şova çıkmış. Kim'in o gece Jay Leno şovda giydiği elbise bir Dolce & Gabbana'ymış. Makrome dantel elbisenin içine normalde astar niyetine beyaz bir elbise giyiliyormuş daha doğrusu öyle satılıyor fakat Kim Kardashian yine farkını ortaya koyarak onu giymek yerine siyah iç çamaşırlarıyla çıkmış. Elbisenin fiyatına gelecek olursak bir Dolce & Gabbana olması nedeniyle 1.700-1.800 dolar arasında değişiyor. Elbise burada satılıyor. Tabi bide doğumdan sonra 22 kiloyu nasıl verdiğini anlatmış zaten giydiği bu elbiseylede zayıfladığını gözümüze sokmak istediği apaçık ortada. Az buz değil ya resmen 4 ayda 22 kilo vermiş, ben çok şaşırdım. Bunu nasıl başardığını kısaca özetlemem gerekirse;


Kim hamileyken bir hastalık geçirmiş ve bu yüzden o kadar çok kilo almış. Doğumdan sonrada bu kiloları Dr. Atkins diyetiyle vermeye başlamış. Sizi bilmem ama ben bu diyeti ilk defa duydum. Ve biraz araştırdım. Mesela Bilkent Üniversitesi'nin bu yönde bir açıklaması olmuş. Buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Bide Altenatif terapi diye bir sitede bu diyetin detaylı bir açıklamasını buldum. Bu gibi bilgileri yinede bir diyetisyene danışmadan lütfen uygulamayın...


***


Açıkcası elbise doğal haliyle benim hoşuma gitti ama Kim'in üstündeki halini beğenmedim. Siz Kim Kardashian'ın elbisesini nasıl buldunuz? Tabi bide verdiği kiloları hakkında ne düşünüyorsunuz?



Kendinize iyi bakın...   :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡