Kırmızı Halı: Pride Of Britain Awards 2015

by - 01:30

Little Mix  -  Pixie Lott

 Merhabalar!

28 Eylül 2015 günü Londra'da gerçekleşen Pride Of Britain Ödüllerinin bu seneki kırmızı halısı pek canlı olmasada katılanlar arasındaki bir kişi için bile bu yazıyı hazırlayabilirdim. Neyseki yazıyı yazmaya karak verdikten sonra David Beckham'ında davetli olduğunu öğrendim. İngilizler çok milliyetçi olduklarından böyle sık sık kendi kendilerine ödüller vermeleri doğal geliyor. Hazırsanız başlayalım mı?



 Kristin Kreuk - Cherly Fernandez-Versini  - Kimberley Walsh



 Amanda Holden - Rachel Stevens - Carol Voderman



 David Beckham  - Osbourne Family



Billi Mucklow&Andy Carroll - Peter Andre&Amy Mcdonagh - Iwan Thomas&Ola Jordan

Görseller Google'dan Alıntıdır.

***

Kırmızı halı tadı alamasakta işte bunuda nimetten saydık. Pixie Lott'un görüntüsünden nefret ettim! O nasıl çirkin bir elbise öyle ya? Kim derki kızcağız daha 24'ünde diye? Buarada Amanda Holden'ın elbisesinin modelini çok beğendim. Keşke kırmızı halıda kırmızı giymeseydi işte o zaman daha çok sevebilirdim. Siz ne düşünüyorsunuz bu ufacık kırmızı halı hakkında? Siz kimleri beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...





You May Also Like

3 Yorum

  1. Çok teşekkür ederim ve hoşgeldin :)
    Tabii bloguna hemen uğruyorum. ^_^

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkürler.Bu arada blouma beklerim :)

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡