Dizi Tavsiyesi: Glee

by - 01:30

 Merhabalaarrr!

Geçen ay biraz kaytarmış ve size yazı hazırlayamamış olsamda bu ayki tavsiyem tam bir bomba! Şu sıralar pek dizi izleyemiyorum nedeninide kendim bile anlayamıyorum. İzlediğim dizilerin yeni sezonları bir bir başlarken şuan pek izleyesim yok. Neyse gelelim konumuza yani Glee'ye! Adını mutlaka duymuşsunuzdur diye düşünüyorum. Eylül 2009'da ilk sezonunu başlayan dizi 6.sezonuyla Mart 2015'te ekranlara veda etti. Bu dizi sizi hem eğlendiren hemde ağlatan, hüzünlendiren türden. İsterseniz hemen konusuna geçelim mi???


Dizinin Konusu: Lisenin İspanyolca hocası Will'e okulun Glee klubünü yönetme hakkı veriliyor ve klübe üye almaya çalışmasıyla birlikte dizi başlıyor. Klübe üye olanlar ezik olarak adlandırılıp, türlü işkencelere maruz kaldığından ilk başlarda çok katılan olmuyor fakat sonra klübün üyeleri bir bir yerini alıyor. Üyelerin sosyal hayattaki sorunlarına, ilişkilerine vs. bir sürü konudaki sıkıntılarına, mutluluklarına ortak olmaya başlıyoruz. İnanılmaz coverlar yapılıyor ve ortaya müthiş şeyler çıkıyor tabii bunların hepsi okullar, eyaletler vs. arasındaki müzik yarışmalarına katılabilmek ve kazanabilmek için yapılıyor...




Dizideki bütün karakterleri yazmaya başlamamla bu yazı bitmez! O yüzden en çok sevdiklerimi size söylemeye karar verdim;


Kurt Hummel: İlk başlarda biraz gıcık olmuş olabilirim fakat sonradan çok sevdim. Nasıl tatlı nasıl şirin ve nasılda başarılı, hırslı! Moda duygusununda gelişmiş olmasına değinmeden geçmek istemem.

Rachel Berry: İnanılmaz gıcık ve hırslı bir karakterden daha insancıl ve sevimli hale geldiğinde sevmeye başladım. Tüm dikkatleri üzerine isteyen ve hep kendini öne atan biri olmasına rağmen sevimliydi.

Finn Hudson: Yaa böyle bir şapşallık olabilir mi dediğiniz türden. Nasıl saf ve iyilik doluydu. Saflığından, hemen herkese inanmasından dolayı başına bir sürü şey gelmesine rağmen akıllanmaz mı bir insan.

Blaine Anderson: İnsanın mükemmeliyetçisi. Bir kişinin üzerine bütün iyi ve hoş kabiliyetleri toplarsanız, her yetenek olursa tabii Kurt ona aşık olur! Kim olmazdı ki?



Glee'yi mutlaka çıtır çerez niyetine bile olsa izlemeniz lazım! Müzikalleri çok sevmeme rağmen bir kere bile canlı izlemek daha kısmet olmadı. Müzikal tadında her bir bölümü sizi farklı yerlere taşıyan bir diziydi. Ben 4. sezona kadar izlemiş olsamda kıyamadığımdan sürekli izlemiyorum. Hatta bazen yaptıkları coverları açıp dinliyorum. Sizde Glee'yi izleyenlerden misiniz yoksa izlemeyi düşünenlerden misiniz? Sizde seviyor musunuz? Sizin en sevdiğiniz karakterler hangileriydi? Sizin fikirlerinizide mutlaka duymak isterim...



  

You May Also Like

2 Yorum

  1. Benimde en büyük hayallerimden biri Hollywood da müzikal izlemek, çok büyük bir deneyim olurdu :)

    Benim önerim bayağı acımasız ve şiddetli bir dizi, Narcos ama ama izlemeye başlarsan bırakamayacaksın, garanti!
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa inşallah izleyebiliriz canım :)

      Hiç duymamıştım bir bakıyım ya merak ettim sen öyle diyince. :))

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡