Kate Spade x Magnolia Bakery Collection

by - 01:30

 Merhabalaarrr!

Ağzınızı sulandırıp, gözüne bayram ettirmeye geldim. Konuyu hemen açıklıyorum; Ünlü Amerika markası Kate Spade'i duymayanımız kalmamıştır. Yine bir o kadar ünlü olan Amerika kuruluşlu tatlı dükkanı Magnolia Bakery ile işbirliği yaparak kapsül koleksiyon hazırlamışlar. Sınırlı sayıda üretilen clutchlar, cüzdanlar, çantalar, kolyeler, telefon kılıfları vs. ürünlerin hepsi canlı halleriyle birebir aynı görünüme sahipler. İnanılmaz iştah açıcı olan bu koleksiyondaki ürünlerin fiyatlarıysa 45-378$ arasında değişiyormuş. Kate Spade'in internet sitesinde de satışa çıkan koleksiyonu yakından incelemek isterseniz buraya tıklayın. Bayan olupta tatlı sevmeyen ve çanta sevmeyen birilerini görmediğim için hepimizin çokça beğeneceğini düşünüyorum. İsterseniz koleksiyondaki başka ürünlerden birkaçına daha birlikte bakalım mı???










Kullanımlarıda çok şirin görünecek olan bu koleksiyonu siz nasıl buldunuz? Mesela ben cupcakeli telefon kabına bayıldım! Tabii çantalarada öyle ama ulaşılabilir olmasını göz önünde bulundurarak telefon kabında karar kıldım. Sizinde koleksiyonun içinde beğenipte almak isteyeceğiniz ürünler var mı? Sizin fikirlerinizide duymayı çok isterim...


Kaynak:MariaClaire




You May Also Like

2 Yorum

  1. Ya bunlar ne böyle bayıldıııım!! ^-^ Bende istiyoruum :((

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡