Kırmızı Halı: MTV Europa Music Awards 2015

by - 01:30

 Merhabalaarrr!

25 Ekim 2015 günü bu seneki MTV Avrupa Müzik Ödülleri Milano'da gerçekleşti. Bu sene pek yoğun ilgi yokmuş gibime geldi. Katılanlar arasında pek sansasyonel isimler yokmuş. Ayrıca katılanların hepsi sanki anlaşıpta siyah giymişler! Bir kırmızı halıda herkes mi siyah giyer diye düşünenler varsa buyrun başlıyoruz...



Tori Kelly'nin siyah sırt dekolteli mini Lanvin elbisesini pek beğenmedim. Görünümünde bana ters gelen bişeyler var ama bilemedim. Ayakkabılarınıda sevmedim...

 Vicky Pattison'ın siyah dar, hafif balık modelli, göğüs ve askı kısımları dantelli olan bu elbisesini çok beğendim. Sade, göze çarpan ve şık görünümlü olması beni cezbeden kısmı...



 Ellie Goulding'in siyah, saten V göğüs dekolteli, derin yırtmaçlı Alex Perry elbisesini beğenmememi haklı görürsünüz diye düşünüyorum. Elbise patladı patlayacak gibi duruyor! Peki sarıdan turuncuya boyattığı saçlarını nasıl buldunuz

Jess Gylnne keşke sesin kadar giyiminde güzel olsa demeden geçemeyeceğim. Elbise mi tulum mu olduğu belli olmayan bu parça hakkında yorum dahi yapamayacağım...

Jourdan Dunn'ın geçen seneki katıldığı halini ibretlik olsun diye yanlarına koydum. O da kadınsa ve böyle giyinebiliyorsa sizde derdinize yanın diyorum. Siyah yarı transparan Donna Karan elbisesiyle harika görünüyormuş değil mi? 



Ashley Benson bence açık ara gecedeki en şık isimlerdenmiş! Üzeri işlemeli Haney elbise kendi başına bir bombe iken onu BCBG Max Azria blazer ceketle kombinlemesi gerçekten görünüşünü yükseltmiş...

Hailey Baldwin gecede siyahda olsa renk katanlardanmış. Siyah desenli cut-out modelli mini Atalier Versace elbisesini çok beğenmesemde güzel taşımış ona lafım yok...

Shay Mitchell ise gecede en renkli giyinenlerden biriymiş. Bembeyaz üzeri taş işlemeli Kayat elbisesini sevdim desem yalan olur. Hele boynundaki elbiseyle uyumlu şeyden nefret ettim. Öyle şeyler takılmasından hoşlanmıyorum çünkü boynu kestiğinden direk vücuda kafa takılıymış gibi görünyor...

Görseller Google'dan Alıntıdır.


Yazıların peşpeşe gelmesinin sebebi malum buaralar kırmızı halı sezonu açıldı. İçlerinden en beğendiğiniz kırmızı halı hangisiydi? EMA's hakkında ne düşünüyorsunuz? Siz kimleri beğendiniz yada beğenmediniz???




You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡