Solade London: Jennifer Lopez & Kendall Jenner

by - 22:30


Merhabalaarr!

Solace London markasının yüksek belli flared yani geniş paçanında genişi paçalı olan bu metalik pembe pantolonu resmen olay oldu. Rengine bayılsamda kesimini pek beğenmedim. Fiyatının 230-250€ olduğunu düşünürsek aslında ucuz bile diyebiliriz. Biz kaç bin eurolar kaç bin dolar görmüş insanlarız, değil mi? Eğer merak edip detaylı incelemek yada satın almak isterseniz tıklayın. Hadi artık bizi asıl ilgilendiren kısma geçelim mi???



Jennifer Lopez en son filmi olan ''The Boy Next Door''un tanıtımı için ocak ayında katıldığı Jimmy Fallon'ın gece showuna katılırken Solade London'ın bu pantolonunu giymiş. Üzerine yine aynı tonlarda derin V göğüs dekolteli uzun kollu bluz giymiş. Bu tonlar latin tenine çok yakışmış. Çoook beğendim!




Kendall Jenner ise geçtiğimiz günlerde kız kardeşi Kylie'yle gittikleri cafeden çıkarken aynı pantolon ve Jonathan Simkhai crop top kombiniyle görüntülenmiş. Pantolonun hakkını vermiş vermesine ama yine bence JLO 1-0 önde! Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Sizce hangisi daha iyi taşımış? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...






You May Also Like

2 Yorum

  1. ya ikisi de ayrı güzel ama kendal jenner ın crop top kazağıyla kombini çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da güzel ama ben yinede JLo'yu daha çok beğendim :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡