Roland Mouret: Kate Hudson & Emma Willis & Jessica Simpson

by - 08:00

Merhabalaarr!

Bugün sizlere sıradan gibi gözüken aslında çok şık detayları olan bir tulumlu karşılaştırma yazısı hazırladım. Tulum normalde görüldüğü gibi monokrom yani siyah-beyaz renklerden oluşuyor ve önden çok sade görünmesine rağmen sırt detayına bayıldım! Roland Mouret bu tulumun fiyatı 2.750-3000$ arasında değişiyormuş yani nerdeyse 8.000TL gibi bir fiyatı varmış. İsterseniz daha detaylı şuradan inceleyebilirsiniz. Şimdi gelelim bu üçlü karşılaştımamıza...



Kate Hudson'cığımız geçen sene Temmuz ayında Jimmy Fallon Show'a konuk olduğu sırada bu tulumla boy göstermişti. Bu kadını çoook seviyorum. Günlük hayatında her zaman özenli giyinmesede kırmızı halılarda yada davetlerde, programlarda vs. nasıl şık olunacağını çok iyi biliyor. Tüm gözleri üzerine çekebiliyor...



Emma Willis ki adını ilk kez duyuyorum. Bu seneki BAFTA TV Awards'e yine aynı tulumla katılmış. Bilmiyorum ama pek beğendiğimi söyleyemem. Üzerinde hele göğüs kısmında fazlaca boşluk var. Vücut kıvrımları pek belli olmadığından sanki çubuğa giydirilmiş gibi geldi. Sizce nasıl?



Jessica Simpson iseee yine aynı tulumu 'The Gleason Project'in özel önizlemesi sırasında giymiş. Kısa boylu olmasına rağmen gayette güzel taşımış çünkü tulum kıvrımlarına uyum sağlamış...


Benim için kazanan tabiki Kate Hudson'dı. İkinci olarakta Jessica Simpson'ı seçtim. Her ikiside tulumun ve modelinin hakkını vermişler. Show Business işinde 8.000TL nedir ki diyip aldıkları yada sadece o günlük giydikleri, hiç olmadı giysinler diye hediye edilen bu tulumda gözüm kalmadı desem yalan olur. Siz ne düşünüyorsunuz tulum hakkında? Sizce kim daha güzel taşımış? Sizin fikirlerinizde duymayı çok isterim...


Kaynak:RCFA





You May Also Like

2 Yorum

  1. tabiki en güzeli Kate olmuş :) filmlerini çok seviyorum bu kadının, sarışın ama zeki imajı veriyor bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kate Hudson'ın filmlerini bende seviyorum. Aynen öyle valla :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡