Ebay Alışverişim

by - 01:30

 Merhabalar!

Bugün size ilk kez yaptığım alışveriş maceralarımdan birini aktaracağım. Ebay'i çok kullanan olduğunu bilmeme rağmen bana Aliexpress hep daha sıcak geliyordu ki hala öyle. Orda bulamayacağımı bildiğim ve herkesin Ebay'den satın aldığı bir ürünü merakıma yenilerek almış bulunmaktayım. Bu benim ilk Ebay siparişimdi. Keşke ürünlerimde doğru gelseydi o zaman herşey daha güzel olabilirdi. Şimdi alışverişimin detaylarına geçiyorum...


Siparişimi 5 Haziran'da oluşturdum. Amacım Daiso siyah maskeden almaktı ki öyle de yaptım. Benim seçtiğim satıcı 2 tane Daiso Japan Blackhead Remover Natural Charcoal Peel Off Facial Maskeyi paket yapmıştı ve fiyatı 9.40$'idi. Hani şu üzerinde kız suratı olan maskeyi kastediyorum. Sonra sırf meraktan 1 tanede DAISO Blackhead Remove Charcoal Peel Off Maskeden alayım dedim ki almaz olaydım. Onunda fiyatı 4.99$'idi. Siparişim 8 Haziran'da kargoya verildi ve benim elime 4 Temmuz'da geçti. Satıcı bana takip numarası vermediği için acayip huzursuzdum çünkü 40TL ödedim ve geri giderse içimde kalırdı. Satıcıya en az 10 mesaj atmışımdır ve sağolsun bıkmadan hepsini cevapladı. Anlayacağınız ilgili bir satıcıydı...



Satıcının bütün iyiliğini gözardı etmemi sağlayan şeyse yanlış maske göndermiş olması :(  Tamam bu da siyah maske ama ben ötekinden 2 tane sipariş vermişken 1 tane istediğimden bir anda elimde 3 tane oluverdi. Bu maskeleri en çokta kardeşim için istedim o yüzden ikimizde bolca deneyimleyebileceğiz. Bunlar bitince belki o gelmeyen maskeden yine söylerim tabii başka satıcıdan yada bu satıcıyı uyararak. Haa buarada satıcıya göndermediği ürünler için düşük puan verdim! Mesaj attım hatta fotoğrafta yolladım. Normalde birkaç saatte cevap verirdi fakat şimdi sesi soluğu kesildi...


İşte benim ilk ebay alışverişim bu şekildeydi. Şimdi bambaşka bir ürün sipariş etmeyi düşünüyorum ama takip numarası olmadığından endişeleniyorum. Siz daha önce bu maskelerden kullandınız mı? Sizde ebay'den alışveriş yaptınız mı? Diğer satıcılarda böyle takip numarasız ürün yolluyorlar? Sizin görüşlerinizide duymak isterim...






You May Also Like

4 Yorum

  1. bende ebay dan aynı maskeyi aldım blogumda incelemesini de yapmıştım hatta:) benim siparişim 10 gün bile olmadan sorunsuz elime ulaşmıştı. maskeden aslında çok memnun kaldım siyah noktaları gerçekten söküp atıyor ancak kullandıktan sonra burnumun üzerinde kaşıntı yapıyor o yüzden uzun aralıklarla kullanabiliyorum tek dezavantajı bu olmuştu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki nerdeyse 1 ayda geldi ya süresi sorun değildi de yanlış maske yollamasaydı iyiydi. :)
      Bir kere kullandım ve şimdilik bir sorun olmadı. :)

      Sil
  2. Kötü olmuş ya, tam bir şans meselesi bu site. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aay evet malesef öyle oldu. :/
      Satıcı nasıl telafi edebiliriz diye mail atmışda ne işe yarar gelen geldi.

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡