Mim #21 - Ruj Bağımlısı

by - 01:30

Merhabalaarrr!

Uzuunnn zaman önce İlayda's Wonderland beni mimlemişti. Bu mimi Deniz başlattığından beri zevkle izliyordum ve okuyordum. Sonunda benide buldu ama cevaplamam biraz zaman aldı. İlayda'ya bu mim için teşekkür ediyorum ve ne zamandır beni bekleyen bu mimin sorularını cevaplamaya geçiyorum...



1.Favori Lipbalmın nedir?
Bu kışa kadar favorim Labello'mdu. Fakat bu kış Blistex'in Medplus'ını keşfettiğimden beri başka bişey kullanamaz oldum. O nasıl güzel bişeymiş. Daha önceleri almadığıma çok pişmanım.



2.En göze çarpan kırmızı rujun hangisi?
Geçen gün şu yazımda da bahsettiğim gibi yeni aldığım Mac'in Ruby Woo'su kesinlikle ennn çok göze çarpan kırmızı rujum. Retro mat serisinden olduğu için normaldende mat o yüzden dikkatli kullanmak gerekiyor. İlerleyen günlerde onunla ilgili bir yazı paylaşmayıda düşünüyorum.



 3.En pahalı ve uygun fiyatlı rujun hangisi?
En pahalısı; Estee Lauder'ın Pure Color Gloss seti elimde bulunan en pahalı ürünlerden. 
En uygunu; Golden Rose'un Perfect Shine serisi diye düşünüyorum. Genelde çok pahalı ürünler kullanmıyorum. 




4.En çok sevdiğin Mac rujun hangisi?
Elimde hepi topu 2 tane Mac ruj var. İkiside en sevdiğim! Kırmızı ruj sorusunda Ruby Woo dediğim için bu soruyada Kinda Sexy kaldı. Buarada okumadıysanız Kinda Sexy'e muadil olan elimdeki rujların yazısını yazmıştım. Şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz.


5.En çok hayal kırıklığına uğradığın rujun hangisi?
Wet'N Wild farlarına bayıldığım ama rujlarını beğenmediğim bir marka oldu. Elimde sadece Bare it All ruju var fakat yapısı itibariyle pek kanım kaynamadı.



6.Dudak kalemine evet mi hayır mı?
Yaklaşık 1 senedir evet diyenlerdenim! Elimdeki bütün dudak kalemleride bunlar. Eskiden üşernirdim kullanmazdım ama şimdilerde kullanmadan duramıyorum. Rujumun hem daha düzgün durmasını hemde daha kalıcı olmasını sağlıyor.


7.En sevdiğin dudak parlatıcısı hangisi?
Malesef öyle bir parlatıcı yok. Çünkü ben parlatıcı kullanmayı hem sevmiyorum hemde beceremiyorum. Becerememekten kastım sürmeyi unutmam. Bide ışıl ışıl florasan gibi parlayan dudaklardansa mat dudakları tercih ediyorum.


8.Paylaşmak istediğin ekstra bişey var mı?
Rujlarınızın hatta bütün makyaj malzemelerinizin kaliteli olmasına dikkat edin. Sonuçta hepsini cildimize sürüyoruz ve cildimizi bozmasını istemeyiz. Ayrıca son kullanma tarihlerine mutlaka önem verin!



Benim cevaplarım bu şekildeydi. Eğer yapmak isterlerse benim mimlediklerim;
Bayan Bakımlı
Mineyy 2.0





You May Also Like

6 Yorum

  1. Dudak kalemine hayır diyen tüm arkadaşlarıma ''senin rujun niye hiç çıkmıyor yaaa!'' diye sordukları andan beri sevdirdim.:)) Bende evet diye çığlık atanlardanım.:) Keyifli bir mim olmuş, rujların renkleri de ayrı şahane. <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh valla en iyisini yapmışsın! Biraz zahmetli ama olsun ya herkes kullansın. :)
      Teşekkür ederimm <3

      Sil
  2. Ben de fotoğrafları çekebildiğim anda yapıcam bu tagi canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabırsızlıkla bekliyorum cevaplarını canım. :))

      Sil
  3. cok güzel mim olmus! Bende dudak kalemini dudak rengime yakinsada sürmeyi cok seviyorum, daha güzel ama dogal duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlar bende dudak kalemi kullanmadan ruj süremez oldum. Biraz zahmetli ama olsun sonucuna değer yani :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡