Dizi Tavsiyesi: Vampire Knight

by - 01:30

 Merhabalaarrr!

Geçen seferki dizi tavsiyesi yazımda sizlere yeni yeni ortaya çıkan anime merakımdan bahsettim. Şu sıralar niye bilmiyorum ama dizi, film izlemekten elimi ayağımı çektim fakat bu animeyi yarım bırakmaya gönlüm razı olmadığından kısacası merakımdan 2 sezonunuda izleyip bitirdim. 2 sezon diyorum fakat 2. sezonun adı değişik Vampire Knights Guilty olarak değiştirilmiş. Bu animeyide Instagram sayesinde tanıdığım Super Casual Blog tarafından bana önerildi ve bende onun gibi çok sevdim! Öneri için tekrar teşekkür ederim ve hemen yazıya başlıyorum...

 



Dizinin Konusu: Küçüklüğünden en son hatırladığı şey Yuki'yi son anda bir vampirin elinden Kaname adında başka bir vampirin kurtarmasıdır. Cross Akademisinin müdürü o geceden sonra onu evlat edinmiştir. Daha sonrada Zero adında başka bir çocuğuda evlat edinmiştir. Kaname sürekli olarak onları ziyarete gelir. Burada Cross Akademisinde eğitim 2 şekildedir: Gündüzcüler ve Gececiler diye. Normal insanlar gündüz, vampirlerse geceleri eğitim görmektedir böylece insanlar ve vampirler arasındaki barışı sağlamaya çalışılıyormuş. Küçüklüğünden beri Kaname'ye aşık olan Yuki ve onun arasında olanlardan, Zero'ya olan hislerine, daha sonra başlarına gelen olaylara şaşırmamak elde değil...


Benim en aklıma kazınan karakterlerden kısaca bahsedeyim;


Yuki Cross:Sürekli gülümsemesi ve hep iyi düşünmeye odaklanması bazen sinirlerimi bozdu! Aslında iyiliğinden kaynaklanan saflığıda tabiki sinir bozucuydu. Kaname mi Zero mu seçimini yapamaması aşamasıda çok sıkıcıydı ama neyseki doğru yolu buldu. Özünde iyi biriydi.

Kaname Kuran:Kuran ailesinin yaşayan tek ferdi olarak bilinsede aslında öyle değilmiş. Köklü ailelerden geldiği için herkes onun emrine amadeydi. Yakışıklılığıylada kızların kalbini çalsada onun kalbinin tek sahibi Yuki Cross'du ve tek amacı onu korumaktı

Zero Kiryu:Vampir avcısı olan Kiryu ailesinden geliyormuş. Zamanla bir E seviyesinde bir vampire dönüşsede Yuki ve Kaname'nin kanı onu olağanüstü başka birşeye çevirdi. Arada vampir avcılığı yapsada genelde Yuki'yle birlikte Cross Akademisinin gardiyanlığını yapıyordu.

Kaien Cross:Akademinin yöneticisi ve Yuki'nin babasıdır. Adamı o kadar salak yapmışlar ki anlatamam! Sürekli saçmalayan biri gibi gözüksede 2. sezonun son 4 bölümünde falan aslında öyle olmadığı efsanevi vampir avcısı Kaien olduğunu öğreniyoruz! 

Ichiru Kiryu:Zero'nun ikizi. Ailelerinin ölümüne sebep olan vampir tarafından büyütülmüş. Kötü biri gibi gözüküyordu fakat hala iyi biriymiş. Buarada avcı ailelerinde ikiz çocuk onlara kadar pek doğmamış. 



İşte bu şekilde olan ve severek izlediğim bir animeyi daha sizinle paylaşmaktan mutluluk duyuyorum. İzlediğinize pişman olmayacağınız animelerden biri olacaktır. Buarada her sezonu 13 bölümden oluşuyor. Her bölümde 24 dakika sürüyor. İzlemem için önerilen 2 animem daha var beğenirsem sizlerlede paylaşırım. Fazla zamanınızı almayacak olan bu animeyi sizde izlemeyi düşünüyor musunuz? Yada izlediniz mi? İzleyenler varsa hadi biraz konuşalım mı? Sizin fikirlerinizide öğrenmeyi çok isterim...





You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡