Dergi Kapakları: Mart 2015

01:30

Merhabalaarrr!

Yeni bir ay ve yeni bir dergi kapakları yazısında yine yeni yeniden buluştuk. Bu ay en çok dikkatimi ve ilgimi çeken kapaklardan biriyle yani Adweek'e kapak olan Kim Kardashian'la başlamak istedim. Kadından hazzetmiyorum ama takip etmektende geri kalmıyorum. Hatta itiraf ediyorum #KimKardashianHollywoodGame i çılgınlar gibi oynuyorum. Zaten o da Instagram'da ''oyunum gerçek oldu'' diyerek bu fotoğrafları paylaşmıştı. Valla ne yalan söyleyeyim konsepti çok beğendim...




Bad Gal Riri'mizin bu pozları efsane değil mi yaa? Bu ay Harper's Bazaar için köpek balığının ağzına giren, yanında yüzen Rihanna'nın bu hallerine saygı duyuyorum. Ağzında durduğu gerçek değilde yanında yüzdükleri gerçek mi orasını bilmiyorum...



Bu ayki diğer Harper's Bazaar kızlarıda şahane değiller mi? Sırbistan kapağında Rosie Huntington Whiteley, Avusturalya kapağında her zamanki gibi Miranda Kerr, Rusya kapağındaysa araba reklamlarıyla tekrar gündeme gelmeye çalışan Claudia Schiffer vardı...



Cosmopolitan İtalya'nın kapağında yıldızı yükselen oyunculardan Emmy Rossum vardı. Bu kızın dizisini yani Shameless'ı izlemeyi çok istememe rağmen bir türlü izleyemedim. İnşallah bir gün bende izleyenlerden olacağım...



Kardeşleri ayırmak olmaz diye ikisini yanyana koydum. Elle Güney Afrika'nın kapağında cupcake yiyen Kim Kardashian vardı. Kardeş Kendall Jenner ise Allure ABD'nin kapağında yer aldı. Onları ne zaman görsem aklıma ''Keeping Up With The Kardashians''da Kim'in Kendall'a tartışırken dediği 'ben sana koskacaman bir şöhret satın aldım' sözü geliyor valla bence doğru diyordu baksanıza her yerden Kendall'ın çıkıyor...



Harper's Bazaar İngiltere'nin kapağındaysa yılların oyuncusu Kate Winslet vardı. Yanılmıyorsam 2013'de 3. kez doğum yaparak anne olan bu kadının bu hallerini daha doğum bile yapmamış şu halimizle kıskanmayalımda napalım?



Sıra geldi Elle kızlarına! Almanya kapağında bu ay doğum günü olan Olivia Palermo, Güney-Kuzey Kore kapağında oyuncu Emma Watson, Avusturalya kapağındaysa TVD'nin güzel kurt annesi Phoebe Tonkin vardı...



Red'in kapağındaysa yönetmen Sam Taylor-Johnson vardı. Böyle adını söyleyince bilmiyor olabilirsiniz ama size onun #FiftyShadesOfGrey yani #GrininElliTonu filminin yönetmeni olduğunu söylersem şimdi biliyor olabilirsiniz değil mi???




Bu ay bizim ülkemizdeki kapaklar pek hareketli değildi yani ben pek beğenmedim. ALL'un kapağında mankenlikten şarkıcılığa terfi eden Ayşe Hatun Önal, BeStyle'ın kapağında oyuncu Neslihan Atagül, Esquire'in kapağında ne zamandır gözlerimizin aradığı oyuncu Cansel Elçin, InStyle'ın kapağında yeni dizisiyle gündeme gelen oyuncu Nurgül Yeşilçay, Elele'nin kapağındaysa ayrılığın dahada güzelleştirdiği oyuncu Burçin Terzioğlu vardı...


Görseller Google'dan Alıntıdır.

***

Bu ayın dergi kapaklarıda işte bu şekildeydi. Hepsini beğendiğimi söyleyemem ama içlerinden en çok Adweek'in kapağındaki Kim Kardashian'ı, Harper's Bazaar'ın kapağındaki Kate Winslet'i vee Rihanna'yı beğendim! Siz ne düşünüyorsunuz bu ayki kapaklar hakkında? Siz içlerinden en çok hangilerini beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin fikirlerinizide mutlaka duymak isterim...



Kendinize iyi bakın...  :)





You Might Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡

Bu Blogda Ara

Yazarkafe

Bumerang - Yazarkafe

BenMODA