Olivia Palermo'nun Aquazzura Kapsül Koleksiyonu

by - 01:30

 Merhaba kızlar!

Ayakkabılar hepimiz için aşktır öyle değil mi? Ne kadar çok olursa olsun yinede hep almak istediğimiz şeylerin başında gelir. Olivia Palermo'nunda stiline büyük çoğunluğumuz bayılıyoruz. Sade, şık, zarif ve hafif klasiğe kaçan bir giyim stili var. En kötü parçaları bile güzel kombinler yaparak almak istememize sebep oluyor. Peki ayakkabılar ve Olivia Palermo işbirliği yaparsa nolur? Ortaya birbirinden şık ve zarif modeller çıkmaz mı?



 Olivia ve İtalyan markası Aquazzura işbirliği yaparak ''Olivia Palermo x Aquazura'' kapsül koleksiyonunu ortaya çıkarmış bulunuyorlar! Olivia'nında sık tercih ettiği markalardan biri olan Aquazzura'nın ayakkabılarını zaten beğeniyorduk amaaa şimdi bu kapsül koleksiyonla beğenmelerimiz doruğa ulaşacak gibi görünüyor...



Koleksiyon eylül ayında satışa çıkacakmış. Aquazzura'nın Twitter hesabından geçtiğimiz günlerde koleksiyondan ufak detaylar paylaşıldı. Farklı konseptlere uygun tasarlanmışlar. En çok en altta ortadaki taşlı modeli beğendim ve ayaktada çok hoş duruyorlar! Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Sizde beğendiniz mi kapsül koleksiyonu? Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim...


Görseller Google'dan Alıntıdır.



Kendinize iyi bakın...  :)



You May Also Like

2 Yorum

  1. Topuklu giyemeyen bana bile alıp giydirecek cinsten göz alıcı akıl çelici ayakkabılar gibi duruyor :) kışlık baştaki modele göz koydum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o da güzel bir model :)
      Valla inan bana yalnız değilsin belli yükseklikten sonrasını bende giyemiyorum. :))

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡