Blumarine: Kacy Musgraves & Bella Thorne & Kimberley Walsh

by - 01:30

       Blumarine elbiseye o kadar bayıldımki bir ayrıcalığı olmalı diye düşünüp bu sefer üçlü karşılaştırma yapalım dedim. Ben mi abartıyorum bilmiyorum ama modeliyle, sadeliği ve şıklığıyla hafızama kazındı. Spring 2014 koleksiyonundan olan floral desenli tüllü bu elbiseyi beğenen ünlülerde pişti olma pahasına giymişler. Lafı fazla uzatmadan size onları göstermek istiyorum...


İlk olarak Blumarine elbiseyi Kacy Musgraves Kasım 2013'de düzenlenen Country Musc Association Awards 2013'de giyinmiş...

Disney filmleri sayesinde ünlü olan oyuncu Bella Thorne'da bu elbiseyi Açlık Oyunları: Ateşi Yakalamak filminin LA prömiyerinde giymiş...

Kimberley Walsh'da bu elbiseyle Şubat ayında gerçekleşen Britt Awards 2014'e katılmış...


Kaynak:RCFA

***


         Elbise romantik havası olan sade ve şık bir parça. Bencede kesinlikle pişti olmaya yada karşılaştırılma yapılmaya değecek bir elbiseymiş. Açıkcası sadece Bella Thorne'un üzerindeki görünüşünü beğenmedim. O da kızın çok zayıf ve dümdüz olmasından dolayı modeli belli olmuyor yani bir baksanıza bel oyuntusu, göğüs taşması hiç bişeycik yok o yüzden beğenmedim. Siz ne düşünüyorsunuz Blumarine elbise hakkında? Sizce en çok kime yakışmış yada yakışmamış? Sizin fikirlerinizide öğrenmek isterim... 


Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

2 Yorum

  1. Gerçekten çok şık ve güzelmiş gizemciğim. Bayıldım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede öyle o yüzden bende çok begendim Zerrin'cim. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡