Kırmızı Halı: MTV Video Music Awards 2014

by - 01:30

 Mtv Video Müzik Ödülleri bu sene 24 Ağustos Pazar günü Inglewood, California'da düzenlendi. Ödül gecesinde yine şıklıklar yarıştı, paralar konuştu. Amaaa ben herkesi yazmaktansa hoşuma gidenleri yazmayı tercih ettim. Bakalım sizde beğenecek misiniz yazdığım ünlülerin kıyafetlerini???



 Her zamanki gibi içerikte Beyonce varsa yazıya onunla başlanacak geleneğimi yerine getiriyorum. Kraliçe'miz uzun kollu, yanları ve kolları dantelli bordoyla kırmızı arası bir renkle olan uzun balık modelli bir elbise tercih etmiş. Az daha bana Zuhair Murad'ın tasarımlarını sevdirecekti! 



 Vücudunda görmediğimiz yeri kalmayan ünlülerden birisi olan Jennifer Lopez karşımızda! Asimetrik cut-out, deriinnn yırtmaçlı, gri renkli parlak transparan bu elbiseyi keşke giymeseydi. Charbel Zoe acaba bu elbiseyi tasarlarken ne düşünüyordu???



 Gwen Stefani, çok şeker görünmüyor mu? Pembeli siyahlı bu L.A.M.B Couture tasarımı olan takımı ona çok yakıştırdım. Hem göz yanılsamasıyla fazlalıklarınıda kapatmış...

Rita Ora, kırmızı halıda kırmızı giyme gafletine düşenlerden olmuş. Saten, askılı, derin dekolteye ve yırtmaca sahip bu Donna Karan Atalier elbiseyi keşke başka bir mekanda yani kırmızı halının dışında bir yerde giyseymiş.

Nina Dobrev, depresyondan çıkmaya başlamış anlaşılan. Kırmızı-siyah renkli bu elbise nedense kilolu göstermiş gibime geldi yada gerçketen kilo aldıda saklamaya çalışmış bu Naeem Khan elbiseyle. Sizce hangisi???



Sanırım Kim Kardashian ilk defa Kanye West'in karısı olarak bir ödül törenine katılıyor. Kendi gittiği yetmiyormuş gibi yanına küçük kız kardeşleri Kendall ve Kylie Jenner'ıda almış. Kızların kıyafetleri kime ait bilmiyorum ama Kim'in üzerindeki mini boyda olan desenli, V dekolteli Balmain elbiseye bayıldım! Şaka maka kadının hayatına Kanye girdiğinden beri acayip iyi giyinmeye başladı...


Görseller Google'dan Alıntıdır.


***


Benim beğendiğim ve size göstermek istediğim ünlüler işte bu şekildeydi. Umarım sizde beğenmişsinizdir. Siz içlerinden en çok kimi beğendiniz? Siz nasıl buldunuz kıyafetlerini? Sizin fikirlerinizide mutlaka öğrenmek isterim...




Kendinize iyi bakın...  :)





You May Also Like

2 Yorum

  1. Nina ile Ian'ın yollarını ayırmalarına üzülsem mi sevinsem mi bilemiyorum kızı böyle görünce. Biraz daha yardım lazım ama düzelmesi için. Nerde eski şık Nina Dobrev.
    Ve senin için bir mimim var canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ayrıldıklarını duyduğum çok şaşırmıştım. Aynen yaa nerde o eski Nina Dobrev! Doğru söylüyorsun canım biraz daha düzelmesi lazım gibi görünüyor. :)
      Aaa en kısa sürede yapmaya çalışacağım. :))

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡