Yaz Gecelerine Özel Saç Modelleri #3

by - 12:12

Yaz geldi diye yeni saç modelleri arayışlarımın sakın haa bittiğini sanmayın! Daha önce Yaz Gecelerine Özel Saç Modelleri ve  Yaz Gecelerine Özel Saç Modelleri #2 olarak sizinle paylaşım yapmıştım hatırlarsanız. Hem kendim hemde siz sevgili okuyucularım için değişik saç modelleri arayışlarım her daim devam ediyor. Yine çok değişik, güzel, kolay, pratik veee şık modeller buldum bizim için. Bu sefer lafı çok fazla uzatmadan hemen modellere geçmek istiyorum...


1. Model

2. Model


3. Model



4. Model


Kaynak: Google


***


Bu modelleri daha denemedim ama mutlaka deneyeceğim! Bence çok eğlenceli ve değişik oluyor böyle görselleri olan saç modellerini yapmak. Ayrıca her birine ayrı ayrı bayıldım kesinlikle! Siz nasıl buldunuz bu seferki modelleri? 



Hepimize Kolay Gelsin...   :)

You May Also Like

6 Yorum

  1. ağlıyacağım yaa..
    ben niye kestirdim ki bu saçları :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaay kıyamam üzülme yaa uzayınca sen daha güzel modeller yaparsın inşallah İdil abla :) Bende kestirdiğim ilk zamanlar öyle düşünüyordum ama şimdi iyi ki kestirmişim diyorum. Hem saç kendine geliyor,daha güzel uzuyor. :)

      Sil
  2. biz kısa saçlarını düşünen bir şeyler de yazarmısın lüütfeeenn?? acill gerekiyoor :( :( sevgiliyle buluşmada özellikle çok önemli :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aay kıyamam :) En kısa sürede araştırıp senin için yazacağım canım merak etme sen. :))

      Sil
    2. çoookçaa teşekkürler :))

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡