Stil İkoncanı: Alexis Bledel

by - 13:30

Stil ikoncanı yazımda bu seferde Alexis Bledel'ı ağrlamak istedim. 32 yaşındaki Amerikalı oyuncunun asıl adı Kimberly Alexis Bledel'mış. Ben bu güzel oyuncuyu çoook uzun zaman önce Cnbc-e'de yayınlaman Gilmore Girls dizisiyle tanımıştım. Şimdi size stilinden biraz bahsetmek ve onu tanıtmak istiyorum...  :)



Alexis Bledel'da günlük hayatında bazen spor tarzda bazense klasik ve şık tarzda giyinebilen ünlülerdenmiş. Giydiklerini kendine gayet güzel yakıştırıyor bence. Zaten önemli olan yerine göre giyinebilmek ve giyindiklerini kendine yakıştırabilmendir bence. Sizce???



Alexis'in havaalanı stilide gayet spor kombinlerden oluşuyormuş baksanıza. Hem zaten yolculuklarda önemli olan rahat şeyler giymen değil midir?





Alexis Bledel'ın galalara, kırmızı halılara ve davetlere katılırkenki stilide böyleymiş. Ben gayette çok sevdim tarzını. Hem şık hem sade hemdeee göz alıcı bılduğumu söylemeliyim. 1981 doğumlu olduğuna inanmakta güçlük çeksemde yaşınada uygun giyindiğini söyleyebilirim...



Ben Alexis'i az öncede söylediğim gibi Gilmore Girls dizisiyle tanımıştım ve dizi inanılmaz eğlenceli + güzeldir. Arada sırada kafama göre bir bölümünü açıp izlemiyor değilimde yani. Eğer izlemediyseniz ve izleyecek güzel bişeyler arıyorsanız tavsiye edebilirim! 
Tabi bide ''The Sisterhood of the Traveling Pants'' yani Gezgin Pantolon Kardeşliği filmi var. Alexis'le birlikte başrolü Blake Lively'de paylaşıyor. Seri 2 filmden oluşuyor ve çok eğlenceliydi. Mutlaka biara izlemelisiniz...  :)



Şu sıralar deli gibi kendimi kaptırdığım kitap serisi olan Elli Tonu filminde Anastasia Steele'i canlandırması düşünülen oyuncuların arasında Alexis Bledel'da varmış! Sizcede Matt Bomer'la birbirlerine çok yakışmış durumda değiller mi? Ayrıca umarım şu ufak karedeki oyuncularda üzerinde yazan karakterleri canlandırır çünkü gerçekten bence cuk diye oturmuş üzerlerine. Fotoğraflar ararken bulduğum şu tişörtten istiyorum sanırım çünkü bencede çok güzel bir fikir olmuş. Tabii bide Christian Grey'in o şairağne aşk sözleri varyaaa neyse sustum...


***



İşte benim size gösterebileceğim Alexis Bledel hakkındakiler bu kadardı en azından şimdilik. Söyleyin bakalım siz nasıl buldunuz Alexis'i ve tarzını? Tabii bide Anastasia Steele Grey'i canlandıracak oyuncular arasında olmasına sizde benim gibi sevindiniz mi? 



Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

2 Yorum

  1. Ben de çok severim. Kahküllü halleri özellikle favorim. Muhteşem gözleri var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle doğru söylüyorsun Sinem'cim muhteşem boncuk gibi gözleri var! :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡