The Blonde Things'e Konuk Yazar Oldum

by - 00:09

Merhabalaarrr...

Geçen gün The Blonde Things blogunun tatlı sahibi İpek'in ''konuk yazar''lık hakkındaki yazısını gördükten sonra mail attım, o da sağolsun hemen geri döndü. İlk defa kendi blogum dışında bir yazı yazacağım için baya bir heyecanlandım. Yazma sürecim azcık sancılı oldu çünkü; ne yazacağıma karar vermem gerekecekti, konunun ilgi çekici olması lazımdı tabi yazdığımın beğenilip beğenilmeme tedirginliği vardı derken zorda olsa kararımı verip yazıyı hazırladım ve İpek'e yolladım...


O kadar düşünüpte yazmaya karar verdiğin yazının konusu neydi diye merak edersenizde bu yazki ünlülerin vazgeçilmezi olan Stuart Weitzman'ın Gladyatör Sandaletleri hakkında birşeyler karaladım. Eğer yazımı merak edipte okumak isterseniz buraya tıklamanız yeter...


Buarada İpek'in blogunuda severek takip edeceğinize eminim, mutlaka bir göz atmanızı tavsiye ederim. Haa bide o koltuklarımı kabartan güpgüzel düşünceleri içinde İpek'e tekrardan teşekkür ederim...  :)

You May Also Like

2 Yorum

  1. Canim benim asil ben tesekkür ederim güzel yorumlarin ve sarfettigin emek icin gercekten cok güzel bir post oldu konuk yazarlik isini daha sık yapmalisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aay bak hala koltuklarım kabarmaya devam ediyor ihihi <3 :)

      Çok teşekkür ederim canımcım. Konuk yazarlık işide şimdilik arada olsunki tadı damağımızda kalsın diye düşünüyorum. :) :*

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡