Simone Rocha: Chole Moretz & Alexa Chung

by - 18:50

Simone Rocha'nın ilkbahar 2013 tasarımlarından biri olan bu transparan çiçek desenli elbiseyi eminim sizde hatırlıyorsunuzdur. Elbisenin ne kadar güzel olduğundan mı bahsedelim yoksa bu senenin modalarından hem transparan oluşu hem neon renkli oluşundan mı bahsedelim bilemedim o yüzden onun yerine ben size pişti olan Alexa'yı ve Chole'u göstereyimde hangisine daha çok yakışmış beraber karar verelim...



Ben bu elbiseyi ilk defa 16 yaşındaki oyuncu Chole Moretz'in People Choise Awards kırmızı halısında giydiğinde görmüştüm ve o zamanda çok beğenmiştim. Üstelik bu elbise hem onun yaşına uygun tarzda hemde buram buram bu senenin modası kokuyor...


''it girl'' Alexa Chung'ıda  British Fashion Awards 2012 kırmızı halısında yine aynı elbisenin siyahıyla görmüştük. Alexa Chung'ı severim ama bu elbisenin onun üzerindeki duruşunu sevmedim...

***
Kaynak:Perez Hilton


İşte Simone Rocha'nın bu elbisesinin iki farklı rengini giyen ünlüler Alexa ve Chole'du. Ben bu elbisenin Chole'un üzerindeki duruşuna ve giydiği rengine ba-yıl-dım! Ama aynı şeyi Alexa için söyleyemeyeceğim. Peki siz elbiseyi nasıl buldunuz? Sizce hangi ünlü isime daha çok yakışmış???


You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡