Marc Jacobs: Kate Moss & Miley Cyrus

by - 11:19

Gödrüğünüz bu yarı transparan file elbise Marc Jacobs'ın İlkbahar 2013 koleksiyonundan bir parça. Açıkcası hoşuma gitti desem yalan olur. Bazen bence çok gereksiz ürünlerle koleksiyonlarını dolduruyor bu markalar yada tasarımcılar neyse asıl konumuz tabiki bu değil. Kate Moss ve Miley Cyrus'ın pişti olduğu bu elbiseyi ve onların üzerindeki duruşlarını size göstermek istedim böylece kimin üzerinde daha iyi durmuş karar verebiliriz...



Hatırlarsanız Met Gala 2013'e Miley Cyrus elbisesi, ciğer yemiş gibi duran kırmızı dudakları ve gecenin konsepti olan punk'a ayak uydurayım derken bizim sokaklardaki apaçilerinkine benzettiği dikenli saçlarıyla katılmıştı...


Kate Moss 2011 yılındaki British Fashion Awards'e işte bu elbiseyle katılmış. Kendi poz verdiği yetmemiş bide kankisi Marc beybimizin omuzcuğuna kolunu atmış ve bir fotoğraf çekinmişler böylece double kıyak geçmişler birbirlerine iki ünlü isim...

***
Kaynak:Perez Hilton


Kate Moss'un üzerindeki elbise ve Miley'ninki birebir aynı değiller farkındayım. Kate'inki daha geniş fileli, eteğindeki süsler biraz daha kalın ve ben bunlardan başkada fark göremedim. Bide şunu sizde farkettiniz mi Marc Jacobs'da kendini tekrarlayan isimlerden olmuş. Benim tercihim eski meskide olsa Kate Moss'dan yana! Sizce hangi model daha güzel? Tabi bide sizce hangi ünlüye daha çok yakışmış bu elbise?

You May Also Like

2 Yorum

  1. selam blogunu yeni keşfettim. çok samimi çok içten :)
    bnce kate daha bir hoş olmuş ama bu file elbiseleri çok basit buluyorum ben ..
    sevgiler
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aay çok mutlu oldum, çok teşekkür ederim. :) Bende pek sevmedim bu file elbiseleri. Hemen bakiyorum senin blogunada ihihi <3 :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡