Modası Geldi: Finger Party

by - 00:07

Bizler daha önce şu yazımda bahsettiğim Arm Party trendine yeni yeni alışmaya başlamışken yurtdışında sokak modasında yeni bir trend daha türedi adıda Finger Party. Peki ama bu Finger Party nedir? Nasıl oluyormuş diye merak edenler doğru yazıyı okuyorsunuz...

 Arm party trendinde kollarımızı alabildiğince doldurduğumuz gibi Finger Party (Parmak Partisi) trendinde de kollarımız yerine parmaklarımızı alabildiğince yüzükle dolduruyoruz. Yine bu trendinde hiç bir kuralı kaidesi yok,sanırım en güzel özellikleride bu! Sadece önemli olan yüzük kombinlerinizin göze çok batmaması.Bide benden size tavsiye Cuff'lar ve tırnak yüzükleri son hızla herkesin parmaklarında yerine almaya devam ediyor yani bu ürünlere dikkat edin derim...


Ben çok fazla yüzük takmayı seven biri değilimdir. Balıkesir'de yanımda olan yüzüklerimde bu kadarcıkmış bu yazı sayesinde farkettim. Bu trend hakkında benim size söyleyeceklerim şimdilik bu kadar. Ama bunlar bana yetmedi bu konu hakkında daha fazla bilgi isterim diyorsanız buraya tıklayın. Daha fazla fotoğraf görmek istiyorum diyorsanızda buraya tıklamanız yeterlidir...

You May Also Like

2 Yorum

  1. Arm party'den sonra bakalım buna ne kadar sürede alışıcaz..:D

    dramakeupqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede yaa ama çok eğlenceli bir görüntü sağladığından alışmamız fazla uzun sürmez gibime geliyor :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡