Dergi Kapakları: Mayıs 2013

by - 02:20

Yepisyeni bir aya daha girmiş bulunmaktayız. Eee yeni ay demek dergilerinde yeni sayılarının çıkması demek diyeceğim ama o eskidendi. Ne yazıkki artık dergileri eskiden olduğu gibi zamanı gelince çıkartmıyorlar nerdeyse ay ortasında diğer ayın sayısını çıkartıyorlar. Böyle yaparak uyanıklık yapıp daha çok mu satmaya çalışıyor yoksa bizim fazla meraktan çatlamamızı mı engellemeye çalışıyorlar ben karar veremedim. Her ne kadar onlar dergileri zamanından önce çıkarsalarda ben ayı gelmeden almıyorum sanırım biraz geri kafalılık var bende...  :)
Neyse isterseniz bir bakalım bu ay hangi derginin kapağını hangi ünlü süslemiş diye...

Gelenek haline getirdim ben bu olayı. Eğer o ay dergi kapağında Beyonce varsa hemen onunla başlamak istiyorum yazıya. Fena mı ediyorum sizce? :)   Vogue İngiltere'nin kapağında bitanecik Queen B'miz Beyonce varmış...

 Emma Watson'ı ne zaman görsem Harry Potter'daki o ilk hallerini hatırlıyorum nedense. Neyse gördüğünüz gibi GQ İngiltere'nin kapağında da oyuncu Emma Watson varmış...


GQ Güney Afrika'nın kapağında oyuncu Ashley Greene varmış. Başka bir GQ kapağındaysa ünlü oyuncu Robert Downey Jr. varmış. Geçen yaz Digitürk'ün film kanallarının birinde R.Downey Jr.'ın biyografisini izlemiştim ve acayip etkilenmiştim eğer bulabilirseniz tavsiye ederim izleyin...


 Flare'in bu ay kapağındaki ünlü isimse Mad Men'in güzel oyuncularından kızıl saçlı Christina Hendricks varmış...


 Glamour'un bu ay kapağındaysa oyuncu Hayden Panettiere varmış.  Zamanında Heroes dizisiyle kendisini sevdirmediği insan kalmamıştır sanırım ki bende onlardan biriyimdir...


 Nedense buaralar bu Disney oyuncularında bir büyüme hevesi, bir seksi olma isteği uyanmış. Onlardan biri olan Ashley Tisdale'de bu ay (1985 doğumlu olduğunu öğrenince ağzım açık kaldı) Maxim dergisinin kapağında yerini almış...


 Fashion dergisinin bu ayki kapağında şu sıralar The Great Gatsby filmiyle gündemde olan Isla Fisher varmış. Ben onu sadece ve sadece Bir Alışverişkoliğin İtirafları filmindeki haliyle hatırlamak istiyorum. Öyle harikaydıki canım sıkıldıkça açıp izlerim...


Elle İngiltere'nin kapağındaysa güzel ve yıllara meydan okuyan annesi gibi yaşlanmayan oyuncu Kate Hudson varmış. Sanırım onu ne kadar sevdiğimi anlamışsınızdır...  :)


 Elle'nin bu ayki kapaklarında sırasıyla; Sara Sampaio, Michelle Schermer (Almanya), Rita Ora, Josefin Gustaffson (İsveç) varmış...


 Maria Claire'in bu ayki kapaklarındaysa; Elizabeth Banks ve Emma Stone (Avusturalya) varmış...
Vogue kapaklarındaysa; Kati Nescher (Almanya), Carey Mulligan (Amerika) varmış...


Maria Claire'in bir başka kapağındaysa güzel oyuncu Scarlett Johansson varmış. Vicki Cristina Barselona filmindeki hallerini unutabilen var mı acaba???


 Harper's Bazaar Avusturya'nın kapağında Cate Blanchett varmış. Allure'in kapağındaysa Amanda Seyfried varmış. InStyle'ın kapağındaysa Emily Blunt varmış. Esquire'ın kapağındaysa Leonardo Di Caprio varmış...


 Cosmopolitan'ın kapağındaysa oyuncu Rachel Bilson varmış. Ben onu The O.C'deki Summer rolüyle çok sevmiştim ve dizi bitti diye çok üzülmüştüm. Geçen gün duydumki The O.C'nin Türkiye versiyonunu çekeceklermiş hatta Ç.Ulusoy ve S.Sarıkaya falan oynayacakmış. Umarım bu diziyide mahvetmezler çekeyim derken...


V magazine'in bu ayki kapağındaysa kariyerine Disney'de başlayan ve şu sıralar bize büyüdüğünü kanıtlamaya çalışan oyuncu-şarkıcı Miley Cyrus varmış...



Gelelim dergilerin Türkiye sayılarının kapaklarına dimi? Elle'nin kapağında 2394 kere her ülkenin kullandığı pozlarıyla Rihanna varmış. Vogue'un kapağındaysa Milla Jovovich varmış. Maria Claire'in kapağında yılların eskitemediği taze bekar Heidi Klum varmış. InStyle'ın kapağındaysa Merve Boluğur varmış...

Görseller Google'dan alıntıdır.

***

Yine bir dergi kapakları yazısının sonuna daha geldik. Valla bunları araştırıp yazarken canım çıkıyor sevgili okuyucu ama bir kere size her ay yazıcam diye söylediğimden kıvıramıyorum anca günleri uzatıyorum yazayım derken o kada ama yinede kusura bakmayın. :)   Bir sonraki ayda başka dergi kapakları yazısıyla tekrar görüşmek üzere hoşçakalın... 

Kendinize iyi bakın... 

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡