Raisa & Vanessa: Pelin Akil & Hande Erçel

by - 01:30


Merhaba!

Raisa & Vanessa kardeşlerin tasarımlarına hayranlığımı bilmeyen kalmamıştır diye düşünüyorum. Yine onların tasarımı olan şahane bir parçayı ülkemizden iki oyuncu farklı zamanlarda giymiş. Hep yabancıları mı yapalım bide ülkemizden karşılaştırma olsun istedim...

Pelin Akil, bu şahane tasarım püsküllü gri mini elbiseyle yeni filmi Damat Takımı'nın galasına katılmış. Gala için yerinde bir seçim olmamış mı? Hem fiziğine yakışmış hemde şık görünmüş. Açıkcası en çok onu beğendim...



Hande Erçel aslına aynı elbiseyi ilk giyen kişiymiş. Elseve'in yüzü olduğu için bir lansmanda bu elbiseyle yer almış. Aslında ortama uyan ama ona uymayan bir seçim olmuş gibi geldi. Belki uzaktan bakınca hoş görünüyordur fakat bu karelerde bel inceliği dahi görünmüyor. Sizce hangisi daha iyi taşımış? Hangisinin seçimi doğru karar olmuş? Fikirlerinizi öğrenmek isterim...



Görseller Google'dan Alıntıdır.



You May Also Like

2 Yorum

  1. Evet ilki daha iyi ama ben bu elbiseyi bir yerden hatırlıyorum ya da benzetiyorum başka bir tasarıma özellikle de o kalp şeklindeki üst kısmını..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aay bilmemki, tasarım dünyasında birbirine benzemeyen ender şeyler oluyor biliyorsun :D

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡