Modası Geldi: Track Pants

by - 01:30


Merhaba!

Track pantolonları bilmeyen, görmeyen kalmamıştır! Açıkcası Türkçeye nasıl çevirsem bilemedim; eşofman altı desem değil, kumaş pantolon desem değil ama siz gördüğünüzde bu pantolonları tanırsınız. Zaten en önemli özelliği yandaki çizgileri. İlkbahar sezonundan beri çokça gördüğümüz bir tarzı var. Bazısı yırtmaçlı, bazısı bol paça modeli olan bu pantolonları aklınıza gelebilecek herşeyle kombinleyebiliyorsunuz! Çok şık topuklu ayakkabılarla yada klasik bir kombinin altına bile ayak uyduruyor. Yaz aylarında ip askılı, kısa kollu bluzlerle kombinleniyordu şimdiyse ceketler, kazaklar hatta pançolarla bile çok rahat şekilde kombinlenebilir. Önümüzdeki sezonda da sıkça kullanılan parçalardan olacağı için dolabımızda yerini alabilir...




Lily Aldridge  -  Olivia Palermo  -  Ece Sükan

Günümüzün moda ikonlarından birkaç look paylaşmadan konuyu kapatacak değiliz. Birbirlerinden farklı ama bir o kadarda şık ve uyumlu kombinler için onlardan bolca tüyo almalıyız. Hem yaz hemde kış aylarında çok göreceğimiz bu track pantolonları siz nasıl buluyorsunuz? Sizinde dolabınızda yerini aldı mı? Fikirlerinizi öğrenmek isterim...


Kaynak:Pinterest


You May Also Like

2 Yorum

  1. ben aldım bir tane Zara'dan bir tane de bol kesim istiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan :)
      Henüz aradığım kalıbı bulamadım ama bende mutlaka alacağım.

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡