Yükselen Trendlerden: 3.1 Phillip Lim Pashli Satchel

by - 01:30

 Bugünkü konuğumuzda tıpkı şuradaki yazıda bahsettiğimiz Celine çantalar gibi ikonik olan bir parça! 3.1 Phillip Lim markasının 'Pashli Satchel' modelinden bahsediyorum. Yani bu çantayıda tıpkı Celine çantalarda olduğu gibi en azından 1 kerede olsa görmüşsünüzdür. Zaten 3.1 Phillip Lim'in çıkardığı herşey bir anda olay yaratıyor ve kapış kapış satılıyor. Eğer bu çanta sizinde çok hoşunuza gidiyor ama alamıyorsanız yazının sonunda güzel bir haber sizi bekliyor...


 Çantanın sokak modasında da çok yaygın bir kullanımı var. Önceden tek renk deri olarak üretiliyordu fakat son zamanlarda farklı renkler ve desenlerde de üretimi söz konusu oldu. Ama benim gördüğüm kadarıyla yinede genelde daha çok tek renk olanlar tercih ediliyor. Gördüğümüz gibi nerdeyse her kombine çok rahat uyum sağlıyor. Ayrıca zümrüt yeşilinden tutunda vizon rengine kadar geniş bir renk skalası varmış. Renklerini daha ayrıntılı öğrenmek isterseniz tıklayın.


 Tıpkı Celine çantalarda da olduğu gibi bu modelinde mini boyu var! Aynı şekilde mini boyunda geniş bir renk skalası varmış. Eğer bende böyle bir çanta alacak olsam küçük boyunu tercih ederdim diye düşünüyorum. Bide o fermuarların açık hali yok mu? İşte ben o haliyle vuruldum bu çantaya...



Chiara Ferragni - Emma Roberts - Reese Witherspoon - Rachel Bilson


Kaynak:Görseller Google'dan Alıntıdır.

***


Size birazda bu çanta hakkında fiyat bilgisi vermek istiyorum. Pashli'nin büyük boylarında fiyat 975-800 dolar arası Nordstrom sitesinde değişiyor. Mini boyundaysa fiyat 695-995 dolar arasında yine Nordstrom sitesinde değişiyor. Tabii bizim en azından benim bu fiyatlardaki bir çantayı alma gücüm yok. Aaah şu yurtdışından alışveriş yapmaya bir alışabilsem bu çantanın birebir modelini satan Persunmall sitesinden mutlaka bu modelden alacağım. Eğer sizde almak isterseniz bu siteye mutlaka bir bakın derim. Ben bu modeli çok seviyorum. Siz ne düşünüyorsunuz 3.1 Phillip Lim markası ve Pashli Satchel hakkında? Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim...



Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

2 Yorum

  1. Çok beğeniyorum bu çantayı.Yurtdışından da güvenemiyorum senin gibi :) Artık buradakilerle idare edeceğiz :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet malesef bende güvenemiyorum canım :( Hatta Aliexpress'den fırça sipariş ettim her gün kargoya bakıyorum ne durumda diye yani o kadar korkuttular gözümü :D Zaten bu çantanın benzerini burda bulsam artık 3e 5e bakmadan alcam ama daha göremedim böylesini.

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡