Elie Saab S/S Collection 2014

by - 01:30

Merhaba güzellikler!

Elie Saab'a ve tasarımlarına ne kadar hayran olduğumu artık biliyorsunuzdur. Zaten sırf ben değilimki hepimiz hayran değil miyiz? Hep aynı tarzda tasarımlar yapması bazen sıkıcı gibi görünsede yinede benim için hep özel olacaktır onun tasarımları...
Hazır bütün Haute Couture ve hazır giyim markaları ilkbahar/yaz 2014 tasarımlarının defilesini yaparken bende size Elie Saab'ın Spring/Summer 2014 koleksiyonunun defilesini izleteyim dedim. Görsel koymaktansa direk defileyi izlemenizi sağlamak daha iyi bir fikir gibi geldi. Ben tabiki izlemiştim ama izlemeyenler için bir fırsat yaratmak istedim...



Defileyi izledikten sonra koleksiyon hakkındaki görüşlerinizi mutlaka duymak istiyorum. Benim yine beğendiğim bir koleksiyon oldu. Sizde benim gibi Elie Saab hastası mısınız? Tasarımlarını nasıl buluyorsunuz???



Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

2 Yorum

  1. bence elie saab herkez taşıyamaz renginide duruşunuda tarzınıda harika ötesi buram buram kalite ve asillik kokuyor tasarımlar________

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Elie Saab tasarımlarını herkes taşıyamıyor. Adam harikalar yaratıyor yaa :))

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡