Carolina Herrera: Dita Von Teese & Minka Kelly

by - 01:30

 Carolina Herrera'nın Fall 2013 koleksiyonundan olan bu astar kısmı bordo renkli, üzeriyse siyah tüllerle hareketlendirilerek süslenen elbiseyi oyuncu Minka Kelly ve Dita von Teese farklı zamanlarda da olsa giymişler. Tabi doğal olarak bizede onları karşılaştırma hakkı doğmuş...


 Açıkcası Minka Kelly hakkında pek bir bilgim yok. Carolina Herrera imzalı bu elbiseyi ilk olarak oyuncu Minka Kelly geçtiğimiz yıl düzenlenen MET Gala 2013'de giymişti. Fazlalıkları olmadığından mıdır yada iyi gizlediğinden midir bilmiyorumda vücut hatlarına şıp diye uyum sağlamış elbise...


Aynı elbiseyi geçtiğimiz Ekim ayında Wallis Annenberg Center'da düzenlenen The Performing Arts Galasında Dita von Teese'de giymiş. Bu kadına ve tarzına olan hayranlığımız nasıl anlatabilirim bilemiyorum! Hatta onun hakkında bir yazıda yazmıştım hatırlarsanız. Okumak için tıklayın. Öyle ince bir vücudu yok. Ama zaten onun amacıda o değil. İncecik beline ve geniş kalçalarına tam oturan bu elbiseyle olan görüntüsünü sevdim...


Kaynak:Milliyet


***

Bu iki ismin karşılaştırmasıda bu şekildeydi. Elbise ayrı güzel, onu taşıyanlar ondanda ayrı güzeller! Ama işin içinde Dita von Teese olduğu için ben adil olamıyorum. Elbisenin Minka Kelly'deki duruşunuda sevmeme rağmen ben Dita diyorum. Siz en çok kime yakıştırdınız bu elbiseyi? Sizce hangisi daha iyi taşımış?


Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡