Nashi Argan Yağı

by - 00:05

Merhaba canlarım!

Uzun zamandır orjinal argan yağı almak için araştırmalar yaptım ama hangi markaya güvensem hangisini alsam bilemedim. Babamın kuzeninin Ataşehir'de kuaför salonu var ona sormak geldi aklımıza. Ona sormak demek direk bunun hediye gelmesi demek olduğundan çekine çekinede olsa sorduk. O da Nashi'yi kullanıyormuş salonunda da ve çok iyi olduğunu söyledi tabi siparişinide verdi. Bayramda İstanbul'daykende elimize geçti bu argan yağı ve başka bakım yağları daha var onlarıda başka yazıya sakladım. Neyse gelelim Nashi Argan Yağı hakkındaki yorumlarıma;


Nashi Argan Yağı: Yaklaşık 1 aydır bu ürünü kullanmaktayım öncelikle bunu söylemek istedim. Bütün argan yağlarında mevcut mudur bilemiyorum ama bu yağda bir koku var. Beni hiçte rahatsız etmeyen, tam tersi güzel gelen bir kokusu var. Saçlarımdaki etkiside bence gayet güzel oldu. Nerdeyse 2 ay önce saçlarıma röfle yaptırıp modelini değiştirttim o yüzden doğal olarak fazla kırık yoktu o konuda pek bişey diyemeyeceğim ama uzamasına etki ettiğini düşünüyorum. Normalde benim saçlarım baya yavaş uzardı ama iyi beslendiğinden midir nedir uzadı. Tabi bu uzama sırf argan yağı kaynaklı değil ama azımsanmayacak kadar etkisi olduğunu düşünüyorum. 



Uygulama Şeklim: Avucuma 2 damla damlatıyorum ve (ıslak yada kuru farketmez) önce saç uçlarıma uyguluyorum daha sonra 2 damla daha alıp bütün saçıma uyguluyorum. Bide ben genelde uyumadan önce sürüyorumki daha fazla saçımda kalsın ve etki etsin diye. Uyandığımda saçlarım yumuşacık oluyor ve şöylede bir artısı varki öyle başka yağlarda olduğu gibi vıcık vıcıklık etkisi yok!




***

Nashi Argan Yağını biz ailecek kullanıyoruz ve çokta memnunuz. Haa bide ben bu yağı yüzüme hiç uygulamadım o konuda şimdilik bişey diyemeyeceğim. Fiyatı konusuna gelirsek bizde 100 ml.'lik şişesi var ama şimdi sizin için araştırana kadar fiyatından haberim yoktu. Biz bu ürüne para vermedik, veremedik. Ama Nashi'nin bir sitesi varmış ve orada satışıda yapılıyormuş. Göz atmak isterseniz buradan bakabilirsiniz. Benim görüşlerim bu şekildeydi. Sizde Nashi'nin yada başka markanın argan yağını kullanıyor musunuz? Sizde onlardan memnun musunuz? 




Kendinize iyi bakın...   :)


You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡