Disney Prensesleri Haute Couture'la Tanıştı

by - 00:05

Disney'in prenseslerine ve kıyafetlerine küçükken hayran olmayan yoktur heralde aramız değil mi? Gerçi ben hala çok beğenirim o güpgüzel kıyafetleri o ayrı konu. :)
Şimdi gelelim asıl konumuza. Disney ve Harrods'ın iş birliğiyle Disney Prenseslerinin elbiseleri gerçek hayata taşınmış. Her prensesin elbisesi ayrı ayrı dünyaca ünlü tasarımcıların elinden çıkmış! Birazdan sizde fotoğraflarda göreceksiniz ama ben baştan söyleyeyim her birine bayıldım, bu haute couture tasarımların arasında seçim yapamam! Bu projeye bu kadar çok ünlü tasarımcıların katılmasınında tabii ki bir nedeni varmış. Tüm satışların geliri ''Great Ormond Street Hospital Children's Vakfı'' yararına olacakmış. Şimdi size ünlü prenseslerin kıyafetlerinin ünlü tasarımcıların elinde hayat bulduğu o muhteşem görüntülerle başbaşa bırakıyorum...



Snow White,
By Oscar De La Renta


 Mulan,
By Missoni


 Pocahontas,
By Roberto Cavalli


 Rapunzel from Tangled,
By Jenny Packham


Tiana from The Princess and The Frog,
By Ralp & Russo 


 Ariel from The Little Mermaid
By Marchesa


Aurora from Sleeping Beauty,
By Elie Saab 


 Belle from Beauty & The Beast,
By Valentino


 Cinderella,
By Versace


Jasmine from Aladdin,
By Escada



Çekimlerin yapıldığı sahneleri gösteren kısa bir videoyuda sizinle paylaşmak istedim canlarım. Sanki masallar diyarındaymışlar gibi değil mi yaa?



***



Bu elbiseleri gördükten sonra sizde benim gibi içinizden ''Allah'ım sana geliyorum'' diye düşündünüz mü? Çıldırma, delirme noktasındayım yaa o kadar çok beğendim ben bu tasarımları! Tabi bazılarında yazan fiyatlarıda gördünüz değil mi? Ateş pahası! Biz yine her zamanki gibi uzaktan sevmelere devam edelim arkadaşlar. Bu tasarım harikası elbiseler hakkındaki yorumlarınızı çok merak ediyorum...




Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

4 Yorum

  1. kendimi bir an resimlere bakarken masal okuyormuş gibi filan hissettim :) çok güzellermiş gerçekten bayıldım ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya bende fotoğraflara baktıkça öyle hissediyorum sanki onlarla birlikte masallar diyarındaymışız gibi. :))

      Sil
  2. en çok belle ve snow white'ı beğendim çok güzeller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hepsi birbirinden güzel olmuş. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡