Modası Geldi:Vatkalı Tshirtler

by - 00:30




Merhaba!

Yine uzun bir aradan sonra bu yazıyla buluşuyoruz. Sizi bu yazın en hit olacak parçalarından biriyle tanıştırmak istedim. 80'ler ve 90'larda oldukça popüler olan Vatkalar geri döndü. Henüz bütün ortamlara giriş yapmasalarda bildiğin döndüler. Küçükken annemin böyle vatkalı kıyafetlerini hatırlıyorum. Hatta bazılarını saklıyor. Şimdilik tişörtlerle aramıza geldiler ama ilerleyen zamanda elbiselerede geçiş yapacaklardır...



Zara ve Net A Porter gibi markalarda görmeye başlamıştık şimdiyse Trendyol'da da benzerlerini gördüm. Ben pek tercih etmem gibi çünkü kollarımın birazcık kalın olmasından şikayetçiyim. Giyersem dahada kalın gösterir diye düşünüyorum ama bellide olmaz. Sizin vatkalı tişörtler hakkındaki düşünceleriniz neler? Fikirlerinizi öğrenmek isterim...


Kaynak:Pinterest





You May Also Like

2 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡