Karantina Günlerinde Netflix Dizi Önerileri #1

by - 00:00



Hayatta en en eennn sevdiğim dizilerden olan Gossip Girl'le başlamak istedim. Lise zamanında başlamıştım, üniversiteye giderken bitirdiler. Bittiği için sadık izleyicilerini kahreden bu diziyi izlememiş olmanız size çok şey kaybettirir. Onların hayatından ve olay örgüsünden çok şey öğrenmişizdir. Hayatınızda bir kerede olsa tüm sezonlarını MUTLAKA izleyin...




Yıllarca devam eden bir başka dizide Gilmore Girls'le devam edelim. Anne ve kızın çevresindeki olayları anlatan çok şirin bir yapımdı. Yıllar sonra Netflix sayesinde devamı niteliğinde 4 bölümlük yeni mini bir sezon çektiler ve acayip sevindirmişti...




The Shannara Chronicles dizisi, Mtv bünyesinde yapımı başlayan ve tuttukça başka kanala geçen sonunda da aniden bitirilen çok güzel bir dizidir. Öyle ki her sezon sonunda devamı gelecek diyerek bitiriliyordu tabii son sezon olacağı bilinmeden pat diye çekmeme kararı aldılar, sonucu üzücüde olsa çok güzel dizidir...




Netflix orijinal yapımı olan The Society dizinin bu yıl yeni sezonu çıkacak ve sabırsızlıkla bekliyorum! O kadar farklı ve sıradışı bir konusu var ki sizi bir anda etkisine alıyor. Başlarda saçma gibi geliyor ama izledikçe, gerildikçe hoşunuza gidiyor...




Yok böyle bişey ya! The Witcher o kadar iyi bir yapım olmuş ki bitmesin diye haftada en fazla 2 bölüm falan izledim ama sonunda bitti tabii şuan yayınlanan tek sezonu var. Kitap uyarlaması olduğundan kaç sezon sürer bilemem ama senaristler 'en az 7 sezon çıkarak konu var' demişler. Kadrosuda baya iyiydi. Mutlaka izleyin, pişman olmazsınız...




Memories Of The Alhambra: Kore ve Netflix ortak yapımı olan diziyi başta izlememek için direnmiştim ama izledikten sonra sabırsızlıkla yeni sezonu olur mu diye bekliyorum. Çok çok iyi. Eğer teknoloji, online oyun, gerilim ve aşk içeren dizileri seviyorsanız şans verin...

Always A Witch: Eski zamanlarda başlayıp günümüzde devam eden baya ilgi çekici bir dizi. Hatta şu anda yeni sezonu yayınlanıyor...

The Greenhouse Academy: Bir sezonu 8-10 bölüm arası ve bir bölümde max 25 dk. süren mini dizide diyebileceğimiz şekilde olan bu dizide ilgi çekici bir konuya sahip. Şimdilerde yeni sezonu yayınlandı yada yayınlancak diye biliyorum...

Hakan Muhafız: İlk Netflix ortak yapımımız olduğundan ayıp olmasın diye bu listeye eklemek istedim. Valla 2. sezonun yarısından sonra ben koptum ondan çokta şey etmiyim. Şimdilerde 3. sezonu yayınlandı...

The Letter For The King: Kitap uyarlaması olan bu dizi daha yeni yayınlandı. Karantina günümün birini harcayarak bitirdim. Çok wow değil ama çok bravoda değil. 6 bölüm değilde 8 bölüm olsaymış ama konuları havada bırakmasalarmış daha güzel olurmuş...

Vampires: Fransa ve Netflix ortak yapımı olan bu diziyi çokta beğendim diyemem çünkü ne olayı anlattığını, olayın nerede başlayıp bittiğini anlayamıyorsunuz. Normalde vampirli her kitabı, diziyi, filmi izlerim ve çoğunu severim ama buna ısınamadım. Bide Fransızlar zaten soğuklar onları o halleriyle vampir olarak düşünebiliyorsanız izleyin...




Aşk Planı diye çevirilen dilimize çevrilen The Hookup Plan diye ingilizcesi ama orijinal adı Plan Coeur olan diziyle yazımı şimdilik bitireceğim. Buarada Türkçe adıyla pek alakalı değil ama neyse. Konusu çok ilginç olan bu Fransız ortak yapımı diziyi bence beğenirsiniz. Şimdilik 2 sezonu var ve çok kısa sürüyor...


You May Also Like

1 Yorum

  1. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡