Patirti.com Alışveriş Deneyimim

by - 00:00


Merhaba!

Sizlere müthiş karlı alışverişler yapabileceğiniz bir siteden bahsedeceğim. Hepimiz her gün televizyon izliyoruz tabii mecburen reklamlarada denk geliyoruz. Şu sıralar reklamlarda en çok dikkatimi çeken şey Patirti.com'unkiydi. Tabii sırf satılan ürünleri merak ettiğimden ve günün şanslısı olarak 1 TL olan ürünleri görmek uğrana bir sürü defa siteye bakmadım desem yalan olur. Son zamanlarda satın aldığımız ürünlerden çok kargolara para ödüyoruz hepimiz bunun farkındayız. Eee bu ürünlerin 1 TL fırsatını görmüşüm hiç kaçırırmıyım! 





Gelelim siparişimin detaylarına;

5 Aralık 2017 tarihinde siparişimi kapıda ödeme seçeneğiyle oluşturdum ve sipariş onayı için telefonuma bir kod yolladılar. Kodu girdikten sonra siparişim onaylandı. 6 Aralık'ta yani ertesi gün kargoya verildi. 7 Aralık'ta elime ulaştı...

Ben siparişimde buz mavisi bir mom jean ve kaşe panço tercih ettim tabii zamanını denk getiremediğimden günün şanslılarından olupta 1 TL'ye ürün satın alamadım. Ama siz mutlaka takip etmelisiniz. Hergün 20:00'da sitede yüzlerde ürün sadece 1 TL'ye iniyormuş, inanabiliyor musunuz? Stoklarla sınırlı olan ürünlerden sipariş verenlerin listeside sitede hergün yayınlanıyormuş. Daha detaylı bilgiye ulaşmak isterseniz tıklayın.

Elime ulaşan ürünler oldukça kaliteli ve kalıplarıda normal şekildeydi. Kaşe pançonun bedeni standarttı zaten baya salaş bir görünümü var. Mom jean ise normalde giydiğim bedenimde aldım ve tam oldu. Elbiselerden, sevgili kombinlerine, erkek giyimden, büyük beden giyime, tesettür giyimden aksesuarlara hatta ayakkabıya kadar oldukça bol ürün seçeneği olan patirti.com sitesine sizde bir şans verip alışveriş yapmalısınız. Tabii benden önce davranıp alışveriş yapanlar varsa hadi sizin fikirlerinizide öğrenelim...




You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡