Kırmızı Halı: Altın Kelebek Ödül Töreni 2017

by - 01:30

Başak Dizer Tatlıtuğ  -  Özge Ulusoy  -  Acun & Şeyma Ilıcalı  -  Neslihan Atagül Doğulu  -  Aslı Enver

Merhaba!

10 Aralık 2017 tarihinde 44.sü düzenlenen Altın Kelebek Ödül Töreni'nin bu seneki ana sponsoru Pantene'di. Neslihan Atagül Doğulu'da ev sahibi olarak sahne açılışını yaptı. Ondan sonra birkaç ödül verildiğini gördüm ve sonrasında Kanal D'de yayın bitti zaten geriside pek izlemeye değer değil diye aramadım. Aylarca, günlerce uğraşılıp amatörce sunulan, sürekli gaflara düşülen bir geceyi izlemek istemedim. Ülkemizde hepi topu sayılı ödül gecesi var ve onada pantolon-bluz kombiniyle bile katılanlar olmuş! Halıda eli yüzü düzgün giyinenleri seçerek bir yazı hazırlamak istedim ama doğru düzgün fotoğrafda servis edilmemiş! İşte bulabildiğim kadarıyla idare edelim...



Hazal Filiz Küçükköse  -  Miray Daner  -  Melisa Şenolsun

Benim kıyafetlerini beğendiğim kişilerin bulabildiğim en güzel fotoğrafları bu şekildeydi. En azından onlar ödül gecesine hazırlıklı gelmişlerdi. Siz nasıl buldunuz? Sizin bu seneki Altın Kelebek Ödül Töreni'nde beğendiğiniz kişiler kimlerdi? 


Kaynak:Vogue


You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡